Kasyno Spin Palace - ponad 320 gier online do wyboru, a pośród nich jedna z najpopularniejszych gier na świecie -> ruletka w odmianie francuskiej, amerykańskiej oraz europejskiej.

OŚWIADCZENIE

Autor: Alan Steczko | 08.03.2010 - 18:29

Z powodu ogromnego sporu w sieci i dywagacji na temat działalności witryny CelticPoland w ostatnich dniach, w imieniu całej redakcji przyznaję, iż nasze zachowanie było dalekie od profesjonalizmu jakiego od niemal 5 lat od nas oczekujecie i użytkowników w pewien sposób urażonych serdecznie za nie przepraszamy.

Jak wytłumaczyć akcje, które miały miejsce na stronie w ostatnich kilku dniach? Nie będzie z tym problemu. Spowodowane one były potężną miłością do klubu, któremu wszyscy kibicujemy i sytuacji w jakiej zespół Celticu się znajduje. W opanowaniu emocji z pewnością nie pomogły również jednostronne decyzje sędziów podczas ostatnich kilku tygodni.

Witryna CelticPoland jest jednak od kilku lat uznawana za profesjonalne źródło informacji dla każdego kibica i neutralnego widza, dlatego jest nam przykro, że część z Was zawiedliśmy. Jako  w pewnym sensie weterani sieciowi nie możemy się w ten sposób usprawiedliwiać. Mimo to, mamy nadzieję, że wszyscy jakoś razem przebrniemy przez te ciężkie czasy, które nadeszły dla naszego klubu i przez kolejne lata będziecie razem z nami śledzić poczynania The Bhoys i świętować wiele sukcesów.

Na zakończenie wiadomość do Panów świętoszków z RangersPoland odnośnie ich wypowiedzi pt. "nigdy na naszej witrynie nie obrażaliśmy Celticu, bądź innego zespołu". Otóż tutaj się mylicie i to srogo. W sezonie, w którym Celtic sięgnął po słynne 3 in a row, na Waszej witrynie regularnie pojawiała się cenzurowana nazwa klubu z Parkhead w artykułach oraz aktualnościach i my doskonale o tym pamiętamy. Jest to małe sprostowanie z naszej strony w tej kwestii, bowiem w odróżnieniu od Was żadnego zamieszania w sieci z tego powodu nie próbowaliśmy wzniecać.

Jednocześnie informujemy, że CelticPoland z dniem dzisiejszym kompletnie odcina się od serwisu FWSN.net i nie życzy sobie, aby nasza marka w jakikolwiek sposób była propagowana na owej witrynie.

Alan Steczko

Źródło: własne
Dodaj komentarz:
c-fan | 10 marca 2010; 00:42
A ja myślę że ich kibice to w większości komuchy i sekciarze i dlatego atakują wiarę. Olać dziadów!
TrueCelt | 9 marca 2010; 21:58
Przed chwilą weszłem na czat rangerspoland.com.pl
Pogadałem z ludźmi na normalnym poziomie (UJ rownież ;p). Mniej stereotypów..:(
czudzio | 9 marca 2010; 18:31
Chciałbym tylko przypomnieć, że celticpoland.com to największa polska strona Celtic'u i administracja jest zobowiązana do dawania właściwego wizerunku o kibicach.

Nie widzę też sensu pisania, że kibice Rangers wyzywają Celtic (chyba, że chodzi o religię), dlatego, że na tej stronie w komentarzach również ma miejsce obrażanie rywala.

Nie ma też sensu uogólnianie i tworzenie stereotypów. To oczywiste, że są kibice The Gers godni szacunku. Na rangerspoland dzisiaj przeczytałem bardzo ciekawe wypowiedzi pewnego użytkownika (właściwie dwóch). Czuję do niego ogromny respekt. To czysty dowód na to, że nie należy pakować wszystkich do jednego wora.

Liczę na administrację celticpoland.

Pozdrawiam
Elessar | 9 marca 2010; 16:47
'Urodzilem sie w rodzinie mocno katolickiej. Moj wujek jest ksiedzem , sam jestem dosc mocno wierzacy . Nie rozumiem jak można pisać takie obelgi na głowę kościoła katolickiego typu " Fuck the Pope!" .Chlopaki z RP ! Gdybym urodzil się jako (nie wiem jaka dokladnia jest wasza wiara) kochałbym tą wiarę w której zostałem wychowany.. Powiedzcie mi czy kiedykolwiek na CP obrazana była wasza religia lub wasze upodobania?'

Ten post zwrocil moja uwage. Ja rowniez wychowalem sie w podobnej rodzinie, moze z wyjatkiem tego wujka :) Zapewne gdybym nie byl katolikiem, to i kibicowalbym klubowi zza miedzy, gdyz nie potrafilbym sie utozsamic z Celticem i jego pochodzeniem. Natomiast kibice The Huns wypisujacz na stronie RP " Fuck the Pope!" etc. to zapewne w wiekszosci dzieciaki niewiedzące o czym pisza. Niby tacy cieci na nasz klub i wiare, jaka reprezentujemy, a ide o zaklad, ze przynajmniej w 75% sa katolikami - jak my.

Natomiast do obelg idacych z RP w strone nasza i Celticu postanowilem pozostawic bez komentarza, do niczego to bowiem nie prowadzi.
Krzysiek | 9 marca 2010; 16:43
Panowie dajcie już spokój nie ma co tego dalej wałkowac.Było,minęło i żyje się dalej.
landry1 | 9 marca 2010; 16:34
MichuFWSN.net jeżeli to czytasz to dobrze i czytaj do końca. Czy uważasz że to wielka różnica czy obelgi kierowane są na stronie oficjalnej czy na jakimś pseudo blogu. Dla mnie to nie zbyt wielka różnica bo chamstwo to po prostu chamstwo. I cały czas nie mogę zrozumieć jak można napisać taki artykuł gdzie przedstawia się jedną stronę jako zupełnie winną a drugą jako świętoszków którzy nie wiedzą dlaczego są obrażani. Nie mam zamiaru tutaj kłamać i stwierdzam że obie strony są winne lecz w moim przekonaniu wszystkie te kłótnie i tak zaczynają się od RFC
mslodo | 9 marca 2010; 15:50
Kilka razy odwiedziłem RangersPoland i zobaczyłem parę obraźliwych komentarzy na nasz temat, albo jeden ciekawy emotikon dodawany przez niemal każdego użytkownika do wypowiedzi. I chociaż chciało mi się wypowiedzieć co sądze na temat Ich barwnych refleksji, to jednak wyłącznie po to nie rejestrowałem się na Ich serwisie, tak jak to Im zdarzało się to robić tutaj. Więcej tam nie wchodziłem i tyle... Nie rozumiem, po co ludzie tak najeżdżają na ten serwis, nie mają co robić? Jak nie chcą nie muszą czytać...
stywek_celtic | 9 marca 2010; 14:05
Oj dobra spójrz na tamten żałosny serwis to praktycznie w każdym komentarzu jest cos na nas.
merc | 9 marca 2010; 12:21
Jestem zażenowany Waszym zachowaniem. Z jednej strony wydajecie oświadczenie, żeby jakoś wyjść z twarzą z całego zamieszania, po czym natychmiast w komentarzach burzycie cały efekt. Zachowaliście się jak banda amatorów, to teraz trzymajcie przynajmniej dziób na kłódkę.

Brak profesjonalizmu z Waszej strony przewija się w tym serwisie od zawsze, zaczynając od tonu nie znoszącego sprzeciwu lub innego punktu widzenia (chlubnie określanych przez samego autora jako "kontrowersyjne") artykułów Michała Wachowskiego, przez kompletnie nie nadające się do czytania (z powodu składni przedszkolaka i tryliona przecinków) teksty Kamila Kovala, a kończąc na kretyńskich przepychankach i obrażaniu się na inne serwisy internetowe.

Na szczęście są dużo bardziej wartościowe, zagraniczne serwisy o moim ukochanym klubie, któremu przynosicie wstyd - na polską wersję informacji będę musiał niestety poczekać, aż trochę podrośniecie.

Pozdrawiam serdecznie i życzę głębokiego catharsis,
merc
stywek_celtic | 9 marca 2010; 09:21
Wymagaja szacunku a sami wyzywają itp (cweltic itp) niebieskie złotówy
Makaveli | 9 marca 2010; 00:54
Pffff panowie z RP dawno nas cenzurowali i obrażali więc nie wiem po co ta burza... Rangersi zawsze będą nazywani Hunami przez kibiców Celticu, nie Polscy kibice wymyślili tą nazwę za to "cwelic" tak... Michu trzeba najpierw poznać 2 strony medalu a później można pisać artykuły na ten temat.
klf | 9 marca 2010; 00:01
A na hunspoland znowu wrze, poczytajcie sobie.
shizer88 | 8 marca 2010; 21:45
Chłopaki dajmy spokoj z proba wytlumaczania siebie takimi sposobami : My napisalismy na nich bo oni wielokrotnie napisali na nas. Piszac tak po raz kolejny dajemy tylko swiadectwo tego jak jestesmy jeszcze niedojrzali (przepraszam urażając niektórych). Otóż Celtic oraz Rangersi pokój między nimi nigdy nie zagości zarówno w Szkocji jak i w Polsce . Jednak zauważmy pewną kwestię i jesli chlopaki z RP to czytają to chcę abyście to zrozumieli.

Urodzilem sie w rodzinie mocno katolickiej. Moj wujek jest ksiedzem , sam jestem dosc mocno wierzacy . Nie rozumiem jak można pisać takie obelgi na głowę kościoła katolickiego typu " Fuck the Pope!" .Chlopaki z RP ! Gdybym urodzil się jako (nie wiem jaka dokladnia jest wasza wiara) kochałbym tą wiarę w której zostałem wychowany.. Powiedzcie mi czy kiedykolwiek na CP obrazana była wasza religia lub wasze upodobania?

Moze moj komentaarz moze i jest smieszny i niezbyt wzruszajacy , jednak szczerze powiedziawszy gowno mnie to obchodzi ! Zawsze chcialem to powiedziec gdyz czuje sie bardzo urazony jesli ktos wydaje takie opinie. Nastal taki czas w tych trudnych chwilach dla CP i w koncu czuje sie spelniony . Pozdrawiam
Green Bhoy | 8 marca 2010; 21:40
Dobrze piszesz Mick , poskarżyli się grzeczni chłopcy. Może niech do Strasburga napiszą. Proponuje nadać im nowy przydomek - Mazgaje , Płaczki i Konfidenci . Do wyboru. Jak im tamten nie pasuje.

Hail Hail!!!!!!
Syczol | 8 marca 2010; 21:39
ja bym na miejscu adminow wylaczyl komentarze w tym newsie....


KONIEC I KROPECZKA.
Adrian_ace | 8 marca 2010; 21:20
Powiem krótko na zakończenie. Każedmu jest potrzebna pokora, wyrozumiałość i zamiłowanie względem innych.
Popcio89 | 8 marca 2010; 21:14
Co to za bzdura ta strona FWSN.net? Jak huny nas obrażają to jest w porządku? Raz kiedyś z ciekawości wszedłem na ich polską stronę, i co zobaczyłem w komentarzach? Domyślcie się. Dla mnie CelticPoland.com jest jedną z najlepszych stron kibicowskich i zgadzam się ze wszystkim co tutaj piszą. Jestem bywalcem tej strony już od wielu lat. Nie obchodzą mnie opinię jakiejś z dupy wziętej strony FWSN.net. Tym bardziej że nie mają racji bo wszyscy widzą co sędziowie odwalają w tym sezonie. Nie mówię że tylko i wyłącznie oni są winni ale bardzo pomogli Rangersom w tym sezonie. Zresztą nie tylko w tym.
Mick Wachowski | 8 marca 2010; 21:13
Jak powiedział Michu: "wy też możecie to zgłosić". Czyli, że ze skargą polecieli mu rangersi. Na FWSN jest opcja, że każdy może napisać artykuł i redakcja może go umieścić. Myślę, że tak było właśnie w tym przypadku. Czuć to z tego tekstu na kilometr.

Stare chłopy, a takie mazgaje...
MichuFWSN.net | 8 marca 2010; 21:08
W porządku.

Co do drugiej wypowiedzi - FWSN.net nigdy nie uważało i nie będzie uważało się za - nazwijmy to - instancję wyższą. Po prostu, w formie naszego hobby jakim są strony piłkarskie, przedstawiamy fakty a czasami dodajemy dozę subiektywnej opinii, co przy takim charakterze serwisu, jakim jest FWSN.net, momentami bywa konieczne.

Pozdrawiam, tym samym kończę dyskusję.
Alan Steczko | 8 marca 2010; 21:04
Nie Michu, nie zamierzamy tego zgłaszać do FWSN.net, bo obelgi z ich strony nie są niczym nowym i oni mogą udawać ułożonych, ale swoje doskonale wiemy.

Poza tym nie traktujemy FWSN jako pewnego rodzaju sądu, lub jednostki wyższej od nas i bardzo mało interesuje nas co w tej kwestii mają do powiedzenia postronne osoby z redakcji Waszego serwisu.

Również pozdrawiam.
Studi | 8 marca 2010; 21:02
Za duzo negatywnych emocji panowie. Przegrywac tez trzeba umiec, to nie sedziowie zabrali nam tytuł tylko fatalna polityka Mowbraya,ktory rozwalił druzyne w styczniu. Nikt powazny nie buduje zima druzyny, sprzedaz tylu grajkow i kupno chyba z 8 to mega głupota. Tyle w temacie Celtic jest teraz zlepkiem wypozyczonych przypadkowych grajkow a Rangersi maja kolektyw,ktory pragnie wygrywac bo sie utozsamia z klubem,a u nas?Keano wielka gwiazda, ktory kocha Celtic i spelnia marzenia, po czym deklaruje ze po pol roku spada do Londynu i bye bye. Stabilizacja jest nam potrzebna i tyle.Mamy 13pkt starty do The Gers, to nie sedziowie ja spowodoali tylko nieudolnosc panujaca na Parkhead.
MichuFWSN.net | 8 marca 2010; 21:00
Witam serdecznie,

z racji, iż na serwisie CelticPoland.com poruszona została kwestia FWSN.net i artykułu, którego jestem autorem, pozwolę sobie włączyć się do dyskusji.

Chciałbym zaznaczyć, że przedstawione zostały fakty wraz z obrazkami potwierdzającymi je, z lekką dozą subiektywnej opinii.

Do tej pory w Waszych komentarzach nie pojawiły się konkretne argumenty, wedle których news - tutaj przytoczę - "wygląda jakby był pisany przez huna..."

Prócz jednego momentu - "Na FWSN zarzucają nam, że ten blog cWelticpoland nie ma nic wspólnego z rangerspoland. A tymczasem 31 grudnia Union Jack:
"Nie byłem i nie jestem właścicielem blogu, o którym ten chłopiec wspomina. Należał do innego użytkownika tej strony. "

Jeżeli strona nie jest bezpośrednio związana z RangersPoland.com.pl, to niestety nie możemy tutaj mówić o jawnym obrażaniu Waszego serwisu przez RP.com.pl.

Dodam także, że jeżeli REDAKCJA RangersPoland.com.pl w jakiś sposób obraża poglądy fanów Celtiku, jak i sam klub, również możecie to zgłosić do FWSN.net.

Pozdrawiam, Michu.
manua | 8 marca 2010; 20:53
a tak na marginesie co się stało z tym artykułem na fwsn?
bercik0907 | 8 marca 2010; 20:51
Nasi admini przynajmniej umieją przeprosic a a ten cały union jack i reszta nie umieją się przyznac ze nas obrażają
Mick Wachowski | 8 marca 2010; 20:40
Na FWSN zarzucają nam, że ten blog cWelticpoland nie ma nic wspólnego z rangerspoland. A tymczasem 31 grudnia Union Jack:
"Nie byłem i nie jestem właścicielem blogu, o którym ten chłopiec wspomina. Należał do innego użytkownika tej strony. "
Magic77 | 8 marca 2010; 20:30
Hunami określa się ogólnie i kibiców i piłkarzy rangersów od czasu grania w ich drużynie jakiegoś Niemca, nazwiska nie pamiętam niestety.
wallian | 8 marca 2010; 20:25
FWSN naprawdę się nie popisało - piszą że redaktor powinien być obiektywny a news wygląda jakby był pisany przez huna...
a wypowiedzi pod newsem? ci użytkownicy są naprawdę żałośni - jak im w artykule napiszą że Celtic jest "be" to od razu komentarze że oni od dawna są kibicami Rangersów...
Są tam osoby które znają się na temacie (np Huberto) a reszta to ludzie którzy o Celticu wiedzą tyle że Boruc tam gra.
Parkhead | 8 marca 2010; 20:12
No w końcu przejrzeliście na oczy ... Przecież to wszystko co tu się działo do niczego nie prowadziło .
Bardzo się dziwiłem że nawet ty Alan, na to wszystko pozwalałeś . Teraz mam nadzieję że obędzie się już bez chamskich sond , i nie potrzebnych artykułów .
Trzymajcie się!!

HAIL HAIL!!
manua | 8 marca 2010; 20:09
jeśli władze celtic poland mają ambicje za rok nie powinni przyjac zadnej nominacji do nagród od fwsn
klf | 8 marca 2010; 20:01
Łłłłłłoooo matko, ale larum. Przeczytałem ten jednostronny artykuł na FWSN. Gość, który go napisał chyba nie odwiedzał witryny naszych rywali zza miedzy, to tylko świadczy o obiektywności i rzetelności piszącego. Najbardziej rozweseliły mnie komentarze "znawców tematu".
Nikt z nich nie ma zielonego pojęcia o sytuacji na linii Celtic - Rangers, o historii tego konfliktu, a wszyscy się wypowiadają - niech zajmą się swoimi klubami. Nie chcą, to niech nie zaglądają na CP mi to wisi.
Joker | 8 marca 2010; 19:48
to co ostatnio się działo było dziwne...mam nadzieje że więcej do poziomu Rangersów nie będziemy się zniżać.
Pozdrawiam, mam nadzieje że niedługo nastaną lepsze dni dla naszego klubu
wallian | 8 marca 2010; 19:46
szkoda że cenzura wszystko zasłoniła
wallian | 8 marca 2010; 19:45
Mam nadzieję że po tym oświadczeniu zamkną się wszyscy krytycy - nareszcie strona wraca do normalnej, miłej atmosfery.

Ktoś niżej pisał że wrzuci rozmowę hunów
z czatu podczas OFD - jeśli ktos jej nie widział oto ona:

<~Rangers666> kenny???
<~fanrangers> na *** tak kiwa
<~fanrangers> ***** strzeac
<~tochmi> szlag
<~fanrangers> do ***a
<~baku1873> *****
<~baku1873> c*** po dobrej ale nieskutecznej grze bedzie remis


misiek937 | 8 marca 2010; 19:39
internetowa wojna trwa. ale ja sobie dałem spokój i nie wchodzę na niebieską stronę od dłuższego czasu.
aideninho | 8 marca 2010; 19:37
i tak Was kocham! mimo tego pojazdu "troszkę dziecinnego".. jeszcze się podniesiemy ;) pozdrawiam wszystkich wierzących ! ;)
Mati Juda | 8 marca 2010; 19:33
sory ale jakos tak samo sie wyświetliło 2razy
Mati Juda | 8 marca 2010; 19:31
Rangersi bardzo nas obrażaja ale prosze was nie znizajcie sie do ich poziomu najbardzie obrazliwe dla celticku są chyba te "cwele" moim zdaniem jest berdziej obrazliwe dlanas niż donich Huny. Pozdro
Adrian_ace | 8 marca 2010; 19:30
napisałem ci Mick na PW. P.S. oczywiście niedopuszczalne jest też aby nas obrażano. wiem, że piszą o nas cwele i pastuszki. i na to też nie możemy zezwolić.
Makaveli | 8 marca 2010; 19:30
Przecież panowie z RP od dawna nas obrażali...
landry1 | 8 marca 2010; 19:29
Dobra prawda jest taka że kibice niebieskiego klubu z Glasgow są prymitywni i nie powinniśmy się z nimi kłócić gdyż jak mówi powiedzenie:

"Nie rozmawiaj z idiotą gdyż najpierw zniży cię do swojego poziomu a poźniej pokona doświadczeniem"

Osoby te (ciężko je nazwać kibicami) zapominają już jak po każdym przegranym meczu przez ich klub 2 sezony temu byliśmy obrażani nie tylko na tej niebieskiej stronie ale także na cp.
Prawda jest taka niebiescy nie umią się zachować gdyprzegrywają i niestety też gdy wygrywają.
Maciej Pawlak | 8 marca 2010; 19:24
Nie musicie przepraszać! Jesteście najlepsi! Pozdro!
Mick Wachowski | 8 marca 2010; 19:19
No tak, jeszcze do tego by doszło, że Rangersi sobie piszą w komentach na nas debile, cwele i cweltic, a my nie możemy The Huns. Nie rozśmieszaj mnie Adrian.
Bartosz Wiśniewski | 8 marca 2010; 19:18
Adian_ace. Komentarze to co innego niż news. Tutaj można pisać PRAWIE wszystko, oczywiście znając granice. Panowie. Nie wchodzimy w żadne dyskusje, które potem mają przeradzać się w kłótnie. Każdy może mieć swoje zdanie.
omodok29 | 8 marca 2010; 19:18
jakos tak the huns pasuje do nich,a ze wzgledu na szacun nie zapomne nigdy o przedrostku "THE" HUNS:):):):)
Krzysiek | 8 marca 2010; 19:18
A co cię to obchodzi.Przenieś się lepiej na Celticfan.bnx.pl,bo o ile mi wiadomo tam spędzasz większośc czasu.
Adrian_ace | 8 marca 2010; 19:15
do użytkowników: co wy znowu reprezentujecie wypisując poraz kolejny "The Huns"
Krzysiek | 8 marca 2010; 19:14
Adrian nie bądż śmieszny.Co ty jakiś pan i władca jesteś,żeby każdy pamiętał co ci powiedział parę lat temu.
Alan Steczko | 8 marca 2010; 19:14
Konwersacje i kłótnie pomiędzy dwoma użytkownikami proszę sobie przenosić na komunikatory.
Mick Wachowski | 8 marca 2010; 19:14
Nie mówiłem o tobie. Nie pamiętam.. Jeśli chcesz mi przypomnieć to odezwij się na gg.
Adrian_ace | 8 marca 2010; 19:12
po drugie chciałbym przypomniec o tym iż kiedyś jeszcze na starej odsłonie CP zostałem obrażony, że jesetm zacofany jak się do tego odniesiesz Mick o ile to pamiętasz.
TrueCelt | 8 marca 2010; 19:12
Hahahaha, spadłem z krzesła po przeczytaniu wypocin kolesia z FWSN. Dobra, od jutra polujemy na każdą literówkę, błąd interpunkcyjny i cholera wie co na stronie rangerspoland.com.pl
A na Bash.org wrzucimy dodatkowo zapis z ich czata podczas derbów. To dopiero będą jaja!!
omodok29 | 8 marca 2010; 19:11
na ogolnych portalach polskich nikt o tym n ie pisal takze nie ma czym sie przejmowac,hahahha:):):):)
ogolnie to przezabawna sytuacja wyszla ,apoza tym ile hunow w Polsce a ile Celtow?
kjto by sie nimi przejmowal?
I w ogole ta cala chryja o ich przydomek The huns,
nawet szkoccy kibice Celticu ich tak nazywaja a my sie mamy tlumaczyc,ja ogolnie tylko ich tak nazywam a moze lepiej byloby barbarians badz jak czesto w klubie slysze poprostu animals:):):)
Adrian_ace | 8 marca 2010; 19:11
yyyy... Mick nie przypominam sobie abym kiedykolwiek chciał nalezeć do redakcji CP. chyba, że nie mnie masz na myśli. (adi_ace)
Krzysiek | 8 marca 2010; 19:10
No newsów z przed dwóch lat raczej nie da się znależc.Co do tego artykułu na FWSN,właśnie przed chwilą go czytałem.Powiem szczerze,że niespodziewałem się,że ta sytuacja tak daleko zajdzie,przecież praktycznie wszyscy kibice na stronach swoich klubów piszą jakieś obelgi bądż złośliwości pod adresem swojego wroga.Widocznie bardzo obraziliśmy wielkie "ego" hunów.
Mick Wachowski | 8 marca 2010; 19:01
Jeśli ktoś ma kopie newsów z wiadomej strony, gdzie wulgarnie obrażano nasz klub po 3 in a row, byłbym wdzięczny o podesłanie. Niestety od tamtego czasu pozmieniali już serwery i raczej się do tego nie dokopiemy.

Rangersi rozpętali w Internecie wojnę, robiąc z drobnej uszczypliwości Bóg wie jakie przestępstwo. Nie będąca w temacie widownia osądziła oczywiście jedną stronę. Cóż, przynajmniej Alan w imieniu naszej redakcji pokazał klasę - potrafimy przyznać się do błędu.

Poza tym śmiech na sali patrząc na komentarze na FWSN. Trzech kibiców Celticu, którzy jakiś czas temu nie zostali przyjęci do redakcji, mszczą się obsmarowując nasz serwis od najgorszych. Skoro tak jest to nie wiem dlaczego tak im zależało, by tu pisać. Poprawili mi tym humor ; )
Krzysiek | 8 marca 2010; 18:58
Popieram to co robił Alan i Mick,nie można byc obojętnym na chamstwo hunów.Nie mniej jednak dobrze,że ta sytuacja się tak skończyła,bo powoli zaczynało to za daleko zachodzic.
omodok29 | 8 marca 2010; 18:43
dzisiaj rano sie zdziwilem troche,chyba nawet linka od stywek-celtic czytalem i nie wierzylem,ze na innych portalach o tym pisza,kurde nawet mnie chyba emocje za bardzo poniosly i przez chwile mi sie wydawalo,ze przeginacie ale za to co te huny pisza o nas to sie wkurzylem i szacun dla Was
omodok29 | 8 marca 2010; 18:38
ogolnie to mi sie noz otwiera jak slysze tematy,ze szmaty rangers nas nie wyzywaja,dzisiaj wierzcie mi czy nie wszedlem pierwszy raz na ich zalosna niebieska strone i tam nas wysywaja wlasnie od szmat!
Alan i Mick nie wiem dlaczego sie ugieliscie i ogolnie przepraszacie w szczegolnosci tych frajerow kibicujacych rangersom!To wasza sprawa ,dla mnie macie szacun i tyle.

Następny meczOstatni mecz

Hearts vs Celtic
08.02.2012 / 20:45 - Tynecastle Stadium

Tabela SPLTerminarz

1.Celtic 2448-1659
2.Rangers2547-1458
3.Motherwell2431-2941
4.Hearts2430-1835
5.St. Johnstone2432-2735
(zobacz całość)

Zdjęcie tygodniaVideo tygodnia

nazwa alternatywna obrazka Treble? Wskakuj, będzie szybciej.

Sonda portalowaZawodnik miesiąca

Najładniejszą bramkę stycznia zdobył...
Scott Brown (z St Mirren): 20%
Anthony Stokes (z Falkirk): 9%
Anthony Stokes (z Dunfermline): 42%
Charlie Mulgrew (z Dunfermline): 7%
Victor Wanyama (z Dundee United): 20%
Anthony Stokes (z Peterhead): 2%
Archiwum Wyniki   
160x600
PSG, Paris Saint Germain
Wszelkie prawa zastrzezone przez CelticPoland.com.
Projekt i wykonanie: Robert Laskowski
Kodowanie i podpięcie cms: QSky