Kasyno Spin Palace - ponad 320 gier online do wyboru, a pośród nich jedna z najpopularniejszych gier na świecie -> ruletka w odmianie francuskiej, amerykańskiej oraz europejskiej.

KEANO RAZ, KEANO DWA...

Autor: Mick Wachowski | 07.03.2010 - 16:06

Cieszymy się szczęściem Robbie’ego Keane’a, bo cóż innego nam pozostało. Nasz irlandzki Celt zdobył dziś dwie bramki, które dały Celticowi trzy punkty na Falkirk Stadium. Gra The Bhoys ponownie pozostawiała jednak wiele do życzenia.

Drużyna Tony’ego Mowbraya w pierwszych minutach zepchnęła rywala do defensywy, jednak nie przełożyło się to na sytuacje strzeleckie. Dwie dobre okazje w pierwszych dwudziestu minutach miał Robbie Keane. Z czasem do głosu zaczęli dochodzić jednak The Bairns. Na bramkę Artura Boruca strzelali Enoch Showunmi oraz Vitor Lima.

Celtowie wyszli na prowadzenie w 34. minucie, kiedy doskonałe dogranie Mortena Rasmussena wykorzystał Keane. Irlandczyk poradził sobie z obrońcą Falkirk i nie miał problemów z posłaniem piłki obok wychodzącego z bramki Roberta Olejnika. Gospodarze kilka minut później mogli doprowadzić do wyrównania, jednak kapitalnym refleksem popisał się polski bramkarz, broniąc uderzenie z bliskiej odległości.

Po zmianie stron gra Celticu nie uległa poprawie, a szczególnie słabo spisywali się Aiden McGeady oraz Georgios Samaras. Momentami groźniej atakowali gospodarze, kilkakrotnie nękając pewnego dziś między słupkami Artura Boruca. Od nerwowej końcówki – i być może straty punktów – uchronił nas Keane, na 11 minut przed ostatnim gwizdkiem podwyższając na 2:0.

Mecz rozgrywany na tzw. kartoflisku nie mógł być wielkim widowiskiem. Fatalny stan murawy nie może być jednak usprawiedliwieniem dla słabej postawy drugiej linii. Nie zawiedli jedynie napastnicy oraz bramkarz. Współpraca Rasmussena z Keane'em wygląda naprawdę dobrze i wydaje się, że Duńczyk w końcu na dłużej zadomowi się w podstawowej jedenastce.

W przyszły weekend rozegramy mecz w ramach Active Nation Scottish Cup, który naszą ostatnią nadzieją na zakończenie sezonu z choć jednym trofeum. Swój kolejny ligowy mecz Celtic rozegra 20 marca na Parkhead z St Johnstone. Bardziej interesująca od wyniku może być ilość kibiców na trybunach...

FALKIRK  0

CELTIC  2
Keane 34, 79

FALKIRK (4-5-1) Olejnik; Barr, Scobbie, McLean, Twaddle; O’Brian, Arfield, Flynn, Lima (Moutinho 80), Healy; Showunmi,

CELTIC (4-4-2) Boruc; Hinkel, Thompson, O’Dea, Braafheid; McGeady, Crosas, NGuemo, Samaras (Wilson 90); Keane, Rasmussen (McGowan 90)

Mick Wachowski

Źródło: własne
Dodaj komentarz:
7even | 12 marca 2010; 17:30
Serwer ... Cieszy mnie kolejny dobry występ Artura, ale gra drużyny znów pozostawiała wiele do życzenia, bo oglądałem ten mecz. Gdyby nie gol Keane w 79 minucie to pewnie powtórzyłaby się sytuacja z meczu z Abeerden. Pewnie mielibyśmy nerwową końcówkę, a w takich momentach Celtic traci głupie bramki!
Krzysiek | 8 marca 2010; 19:00
Właśnie ja też miałem przez pewien czas problem z komentarzami,co się stało???
landry1 | 8 marca 2010; 18:06
Dlaczego nie widzę komentarzy?
manua | 8 marca 2010; 17:51
czemu komentarze zniknęły?
PatricuS | 8 marca 2010; 17:37
hail hail ;) swietnie
Bartosz Wiśniewski | 8 marca 2010; 14:53
d
arsenal9407 | 8 marca 2010; 14:42
http://fwsn.net/news/zenujace-zachowanie-celticpolandcom-228 :D
omodok29 | 8 marca 2010; 14:18
gdzie sa wszystkie komenty?
'monthehoops | 8 marca 2010; 13:51
hunki sie zdenerwowaly i pozalily w sieci bo napisalismy na nich 'huns', straszne ;) swoja droga to niezli hipokryci, ich redakcja caly czas na nas cweltic, pasterze czy inne szmaty i jakos wszystko ok. Zal i no comments. Jeszcze sie bezczelnie ciesza z mistrzostwa ktore sfa i spl wepcheli w te brudne lapy ..
F*CK THE HUNS !
stywek_celtic | 8 marca 2010; 12:18
Gdzie są komentarze?
Morrison87 | 8 marca 2010; 09:25
Sami się o to prosili, zamiast ochłonąć po derbach przemyśleć parę spraw to zaczęli brnąć w temat jeszcze bardziej gubiąc się przy tym bo ta sonda i cenzura musiała się obić szerokim echem w sieci i efekt widoczny......w całości zgadzam się z artykułem z FWSN .........niestety
omodok29 | 8 marca 2010; 09:03
stywek_celtic

niezly temat co? pojechali nas jak frajerow ale nie ma co sie dziwic z drugiej strony
Kaco123 | 8 marca 2010; 08:39
arsenal9407

bardzo dobrze powiedzial!!!
stywek_celtic | 8 marca 2010; 08:04
http://fwsn.net/news/zenujace-zachowanie-celticpolandcom-228
stywek_celtic | 8 marca 2010; 07:54
Panowie wygraliśmy mecz wiecie?

arsenal zobacz ile zamieszania zrobiłeś. Mieliśmy wszystkie błędy w kazdym meczu wytykać? Jak innni są zaniedowoleni to idą do władz SPL
Krzysiek | 8 marca 2010; 06:57
To chyba logiczne,że gdyby były wyniki to Mogga byłby przez kibiców uwielbany.Każdy fan chce,żeby jego druzyna wygrywała.A jeżeli nie ma wyników cała krytyka spada zwykle na trenera.
Morrison87 | 8 marca 2010; 01:59
i jeszcze co do braku odesłania na trybuny smitha i charyzmatyczności moggi.......chyba mało kto pamięta dwa ostatnie sezony .....walter był "bogiem " plastikowych krzeselek zdecydowanie wolał je od lawki ;) Wracając do Tonyego i jego braku reakcji w stylu krzyczenia i machania rękami i bog wie czego tam jeszcze......no przy tym wymięklem, teksty w stylu mało charyzmatyczy flegmatyczny robi dziwne miny nie napierd**a sędziów pałka po głowie - pewnie ze flegmatyczny w koncu angol ale skad do ch*** wiecie co on mowi i jaki jest w szatni i czy jest charyzmatyczny ??!! strachan byl charyzmatyczny to dało sie poznać od razu: był rudy , byl szkotem i miał poczucie humoru .....Niemniej gdyby celtic mial teraz 70 pkt to byscie srali na to czy mogga krzyczy spiewa czy tanczy przy lawce wtedy byl by zajebisty jak np w lipcu nie ?? bo był nowy i mial grac piękną pilke od zaraz i z wynikami .. niestety tak w zyciu nie ma tu trzeba dużo cierpliwosci i czasu . pozdrawiam
Morrison87 | 8 marca 2010; 01:24
Faktem jest, że Rangers pobratyńcami Wallace nie są i nie będą, gdyż ciągną w stronę monarchii brytyjskiej i zjednoczenia całej wyspy, ale oglądając niedawny mecz scotssów i radość po strzeleniu bramki przez browna i millera którzy grając w dwóch "wrogich" klubach obściskują się wzajemnie można odnieść wrażenie, że podziały w współczesnej Szkocji zanikają w jakimś stopniu pomijając fakt, że Miller kładzie wszystkich pod względem "zacierania się " różnic :) Co do sędziów ok robią katastrofalne błędy ale ludzie zróbcie honest mistakes na podstawie prawie każdego meczu w weekend a zobaczycie że jest to banalne do wykonania w kazdej drużynie :) Niebiescy są lepsi w tym sezonie gdyż tworzą kolektyw w którym sprawnie w miare potrzeb wymieniane są części .......my dostaliśmy remont generalny z wymianą silnika tyle żę wymiana częsci w trakcie jazdy to rzecz chwiejna. Pewne jest jedno Mogga zostanie po sezonie wg. mnie na 99 percent i zgadzam sie z tym - on wymienia całą drużyny na swój sszkic i latem pewnie pożeganamy się z hinkelem borucem naylortem lovensem i jeszcz może paroma ale zobaczymy kogos nowego to oczywiste. Niemniej polecam dogłębnie poczytac jak zaczynał A. Ferguson w Manu i w jakim stanie obejmował klub a zobaczycie,że tworzenie zespołów to nie casting co pół roku i teksty w stylu 3/4 składu do wymiany......albo ja bym widzial u nas tego i tego ......to nie tak chyba ze imponuje wam polityka Wojciechowskiego w Polonii i żonglerka trenerami co 4 miesiące...jeśli tak nie mamy o czym rozmawiać. O Neill nie wróci ,swoje zrobił u nas teraz rzeźbi w birmingham a efekty są bardzo zaskakujące ....
brokolini | 8 marca 2010; 00:53
huny to sługusy i lizodupy królowej i to co klif napsał-"...klub stojący po "Szkockiej" stronie Glasgow", ale chyba tej sprzedajnej. Idź na mecz reprezentacji Szkocji, wejdź na sektor Tartanowej Armii i krzyknij: "Rule Britania" kilka kopów w dupę masz "murowanych". Zapytaj się też kibiców w Aberdeen, w Dundee, co myślą o The H****. To się nie nadaje do zacytowania." to prawda,mieszkam w Glasgow ponad 5lat i co nieco wiem.
klf | 7 marca 2010; 22:40
Co do takiej, a nie innej gry Celtiku. Faktem jest, ze sędziowanie jest z dupy wzięte i nieobiektywne. Ale to, że jesteśmy tu gdzie jesteśmy, jest w głównej mierze naszą winą, a w szczególności nieudacznego Mowbraya, który okazał się kiepskim trenerem. Jakoś za Strachana i Martina O'Neila mogliśmy zdobywać tytuły i to czasami z durzą przewagą nad sąsiadami zza miedzy. Pamiętam, że w jednym sezonie to chyna było jakieś 20 pkt. przewagi.
klf | 7 marca 2010; 22:32
"...klub stojący po "Szkockiej" stronie Glasgow", ale chyba tej sprzedajnej. Idź na mecz reprezentacji Szkocji, wejdź na sektor Tartanowej Armii i krzyknij: "Rule Britania" kilka kopów w dupę masz "murowanych". Zapytaj się też kibiców w Aberdeen, w Dundee, co myślą o The H****. To się nie nadaje do zacytowania.
Aiden91 | 7 marca 2010; 22:30
Billy McNeill okej autorytet, ale to jest CELT i mówienie, że sędziowie pomagają w naszym przypadku Ranger som, to to samo co mówienie Ranger sów , że sędziowie pomagają Celtom i koło się zamyka. A problem tkwi w naszej bezradnej grze. Tak samo np. Jimmy Smith powie, że sędziowie pomagają Celtom i całe Rang ersPoland będzie mówiło, że tak jest bo powiedział tak ich autorytet Jimmy Smith.. ?! Nie ogarniam.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 22:30
To dlaczego upieracie się Rangersów? A nie piszecie o innych klubach SPL?
Mick Wachowski | 7 marca 2010; 22:18
Piszemy o Rangersach, bo to im się pomaga. Notorycznie dajemy o tym newsy, by nasi Polscy kibice mieli o takiej sprawie jakiekolwiek pojęcie. Mogę się założyć, że 90% nie czyta zagranicznych for i o całej sprawie by nie wiedziało. Nie wymagam, by wierzyć nam. Ale jeśli mówią o tym takie autorytety, jak Billy McNeill, facet, który podnosił dla nas Puchar Europy, to chyba warto to przemyśleć, prawda?
arsenal9407 | 7 marca 2010; 22:14
I co wam da takie pisanie. Nie sądzicie chyba, że szkoccy sędziowie wchodzą na celticpolnad.com, żeby się dowiedzieć jak sędziują i do tego jeszcze, że się poprawią.
Druga sprawa to cenzura na Rangers.ów. Po co to jest? Tylko się ośmieszacie. Przecież wystarczy postawić kropkę między literami i blokada ominięta. Taka zabawa jest w 100% bezcelowa. A to, że RP tak robi nie znaczy, że musicie zniżać się do ich poziomu. Po prostu zignorujcie ich zaczepki.
Mick Wachowski | 7 marca 2010; 22:13
Dzisiejszy dzień pokazał jedno. Większość oburzających się tu dziś kibiców nie ma większego pojęcia o klubie, nie mówiąc już o stosunkach na linii Celtic - Rangers. To nie zawiść między Legią a Wisłą, czy Barcą a Realem. Cóż, póki się nie sięgnie do źródeł pisemnych, albo nie pożyje w Glasgow, trudno prowadzić tu jakąś dyskusje.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 22:11
To dlaczego piszecie tylko o błędach sędziów w meczach The G.ers? A nie np. Dundee Utd, Hibernian itd.
Mick Wachowski | 7 marca 2010; 22:03
Na brytyjskich forach Celticu najczęściej poruszany temat to właśnie decyzje sędziów na rzecz Ranger.s. Wypowiadają się na ten temat wszyscy, włącznie z dawnymi piłkarzami Celticu w prasie.

Więc pytam się, dlaczego MY nie możemy o tym pisać? Zapewniam, że wyjąwszy język polski nasza strona nie różni się niczym od tych w Szkocji (sędziowie, The Huns). Jak wspomniał wcześniej Alan Celtic jest w tym sezonie wyjątkowo słaby i przy dobrej grze te błędy pewnie by nam nie zaszkodziły. Ale to nie znaczy, że nie mamy o tym pisać. Trzeba to robić. Nie można być obojętnym wobec takich oszustw. Trzeba je pokazywać i piętnować. Nie będziemy udawać, że pada deszcz, kiedy od lat plują nam w twarz.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 21:54
Mi pozostaje tylko przyłączyć się do wypowiedzi @Morrison87.
Morrison87 | 7 marca 2010; 21:46
Najlepsza i tak jest ta cenzura. Panowie ja wiem że Celtic jest klubem lewicowym ale nie z taką formą jak to bywało przed rokiem 89 u nas :) naprawdę stajecie się żałośni robiąc takie numery. Boję się że jutro obudze sie i nie zobacze teleranka :D
Morrison87 | 7 marca 2010; 21:36
witam !! paranoja to odpowiednie słowa do tego co dzieje się ............na tej stronie. Tak tak panowie nie tak to sobie to wyobrażałem, wiadomo powody do frustracji są, sezon nie jest różowy ale to co wyprawia p. Steczko i M.W to już zwielokrotniona przesada. Nie chcę się ocierać o populizm wykrzykując hasła jak większość kibiców z tej strony, ale niestety taka jest prawda......panowie nakładacie ludziom kładki na oczy pisząc bzdury pokroju spisków, układów i tym podobnych. To , że The ******* są faworyzowani w jakiś tam sposób przez władze i całą Szkocję jest rzeczą oczywistą - jest to końcu klub stojący po "szkockiej" stronie Glasgow nie bedący klubem głoszącym przynależność do zielonej wyspy jakim jest nasz zespół tyle w tym temacie.
bollo | 7 marca 2010; 21:14
nasz były kolega Jiri Jarosik strzelił właśnie Atletico. On teraz w Saragossie gra.
stywek_celtic | 7 marca 2010; 20:26
A innych kibiców redakcja powinna stąd "wywalić"
kinia1234 | 7 marca 2010; 20:15
Konwersacja widzę na nowo sie rozpoczyna na temat "The Huns","The ****" potocznie nazywanych Ranger sami lub jeszcze inaczej ;>. Jeszcze tego brakowało aby kibice CELTICU na własnej stronie kłócili sie o takich..Zresztą oni na tej swojej stronie wypisują gorsze teksty o nas i jakoś nikt sie tam o to nie napina.
KibicTheGers | 7 marca 2010; 20:03
Glasgow ******* The ****
arsenal9407 | 7 marca 2010; 19:38
Ale nie. Bo na CP.com w SPL jest 11 drużyn, Celtic jest na pierwszym miejscu, Range rsi wygrywają dzięki sędziom i wcale ich temat nie powinien być poruszany.
czudzio | 7 marca 2010; 19:28
Mowa jest o poziomie SPL, więc mistrzowie Szkocji liczą się w tej dyskusji niezależnie od miejsca prowadzenia konwersacji.
Krzysiek | 7 marca 2010; 19:22
Arsenal nie łap mnie za słowa,dobrze wiesz o co mi chodzi.Jeśli interesują cię huny to pomyliłeś adresy.
Mick Wachowski | 7 marca 2010; 19:00
Cenzura jest pomysłem Alana.
Aiden91 | 7 marca 2010; 18:38
O co kaman z tymi cenzurami nazwy Rang ersów po kij to ? eeee...
arsenal9407 | 7 marca 2010; 18:29
To na stronie Celticu, na 1. miejscu w lidze jest Celtic?
Krzysiek | 7 marca 2010; 18:27
No,ale przebywasz na stronie Celticu.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 18:10
Piszę o nich, bo to oni prowadzą w SPL, a nie Celtic.
Krzysiek | 7 marca 2010; 18:09
A to już proszę pisac na RP.To co robią The Huns mnie nie interesuje.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 18:06
No jeżeli aktualni mistrzowie Szkocji przegrywają u siebie z Unireą 1:4 na Ibrox to to za dobrze nie mówi o zespołach z SPL.
Krzysiek | 7 marca 2010; 18:00
Wiadomo przecież,że nie myślę o wygraniu LM lub LE,ale przynajmniej gdyby te wszystkie drużyny awansowały do grup LM I LE i chociaz jedna z nich wyszła z tej grupy (oczywiście myślę o Celticu) to wtedy sporo punktów wpadło by do rankingu FIFA i nie musielibyśmy się martwic ile miejsc będziemy miec premiowanych grą w pucharach.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:56
Przy drużynach z Anglii, Hiszpanii, Niemiec, Włoch i Francji niestety muszę pesymistycznie podejść do tego stwierdzenia.
Krzysiek | 7 marca 2010; 17:51
Rzeczywiście poziom SPL trochę się obnizył,ale głównie przez to,że w europejskich pucharach grały takie kluby jak Falkirk,Hearts czy Aberdeen.W obecnym sezonie jeżeli tabela nie ulegnie większym zmianom miejsca premiowane grą w europejskich pucharach zajmią *******,Celtic,Hibernian i Dundee Utd,czyli teoretycznie najlepsze drużyny SPL.Myślę,że te drużyny są w stanie coś zdziałac w Europie.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:45
No piłkarze z Ibrox nie popisali się tą porażką z FBK Kowno i to świadczy o poziomie SPL. Widać, że przez te kilka lat trochę się obniżył.
Krzysiek | 7 marca 2010; 17:43
Akurat odpadnięcia z LM nie powinniśmy się wstydzic,bo nie przegraliśmy tak jak The Huns z FBK Kowno.A co do ligi,no cóż nie można całyczas wygrywac po trzech mistrzostwach musiały nadejśc gorsze czasy,ale miejmy nadzieję,żę te gorsze czasy skończą się wraz z zakończeniem obecnego sezonu.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:39
A cenzurując nazwę oraz skróty klubu z Ibrox tylko się ośmieszacie.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:36
Sądzę, że Mowbray jest takim samym trenerem jak Maradona. Czyli wygrywa mecze, bo piłkarze mają jakieś tam doświadczenie. Na pewno zarówno Mowbray jak i Maradona nie mają pojęcia o trenowaniu drużyny. Argentyna "fuksem" dostała się na mistrzostwa świata, a celtic: 1. odpadł z LM już w eliminacjach, 2. zajmuje 2. miejsce w SPL, 3. traci 10 pkt. do The ****. Krótko mówiąc Celtowie w tym sezonie gra zdecydowanie poniżej oczekiwań.
czudzio | 7 marca 2010; 17:31
Falkirk to ostatni zespół ligi szkockiej, więc brak czwórki zawodników nie powinien aż tak wypaczyć gry Celtic'u. Mecz słaby w wykonaniu The Bhoys.
Krzysiek | 7 marca 2010; 17:24
Mówię o Hoiveldzie,Loovensie,Brownie i Kamarze.
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:24
Patrząc na obecną postawę Celticu mogę odpowiedzieć śmiało: "A jednak". :)
shizer88 | 7 marca 2010; 17:16
arsenal9407 chyba kpisz wymieniajac w tej nieobecnej czworce Caldwella .. juz nic gorszego od niego nie moze byc :)
arsenal9407 | 7 marca 2010; 17:08
@Krzysiek o jakich podstawowych graczach mówisz? Czy chodzi ci o Nakamurę, Hesselinka, Caldwella i Larssona?
Krzysiek | 7 marca 2010; 17:00
Świetny mecz Keana.Ogólnie jestem zadowolony z postawy drużyny,graliśmy przecież bez czterech podstawowych graczy,a jak oni wszyscy wrócą to powinno byc jeszcze lepiej.Mam nadzieję,że teraz nasza forma będzie szła tylko w górę.
cicha | 7 marca 2010; 16:50
Brawo dla Keane'a i tyle ;)
7even | 7 marca 2010; 16:42
Macie może ktoś film z interwencjami Artura ?
I bramkami ?
bercik0907 | 7 marca 2010; 16:34
Fortune na pewno kontuzja ale grunt że 3 punkty na pocieszenie
bollo | 7 marca 2010; 16:18
Ciekawe co musiało się stać Fortune że go Mowbray nawet nie wprowadził.
yashin08 | 7 marca 2010; 16:15
Boruc w formie...
stywek_celtic | 7 marca 2010; 16:12
Jojo. To go chyba nie widziałeś.

Są 3 pkt ale trzeba obejrzeć powtórkę....
bollo | 7 marca 2010; 16:10
najlepszy mecz w sezonie

Następny meczOstatni mecz

Ol. Lyon vs Celtic
31.07.2010 / 15:00 - Emirates Stadium

Tabela SPLTerminarz

1.Dundee United00-00
2.St. Johnstone00-00
3.Hibernian00-00
4.Hearts00-00
5.Celtic00-00
(zobacz całość)

Zdjęcie tygodniaVideo tygodnia

Efrain Juarez to największa gwiazda sprowadzona do Celticu w letnim okienku transferowym.

Sonda portalowaZawodnik miesiąca

Jak zakończy się dwumecz ze Sportiniem Bragą?
To będzie zacięte starcie. Ciężko mi powiedzieć
Portugalczycy są silniejsi i to oni awansują
Jestem spokojny o awans Celticu
160x600
AstonVilla.com.pl - Jedyny polski serwis The Villans
Wszelkie prawa zastrzezone przez CelticPoland.com.
Projekt i wykonanie: Robert Laskowski
Kodowanie i podpięcie cms: QSky