Kasyno Spin Palace - ponad 320 gier online do wyboru, a pośród nich jedna z najpopularniejszych gier na świecie -> ruletka w odmianie francuskiej, amerykańskiej oraz europejskiej.

OŚWIADCZENIE KLUBU: TEN ZAKAZ JEST DLA WASZEGO DOBRA

Autor: | 16.12.2010 - 06:13

Celtic na swojej oficjalnej stronie internetowej zamieścił krótkie oświadczenie dotyczące zakazu wstawania przez kibiców z miejsc podczas spotkań. Dla wielu osób ten temat jest bardzo drażliwy. Ogólnie wywołał on burzę w środowisku kibiców Celticu. Klub zaznaczył, że chce uniknąć wszelkich nieporozumień i w tym celu zamieszcza poniższe oświadczenie.

Zdaniem zarządu The Bhoys decyzja o zakazie wstawania została podjęta w trosce o bezpieczeństwo kibiców. W tym miejscu klub wyraźnie zasłania się regulaminem stadionowym, który podobno mówi, że wszyscy kibice w czasie trwania meczu powinni siedzieć. Dla wielu ludzi taki zapis jest totalnym absurdem. Warto podkreślić, że również policja nalega, by kibice wyłącznie siedzieli na meczach. Służby porządkowe zapewniają, że będą czuwać nad przestrzeganiem nowych zasad.

- Podejmujemy tę decyzję w trosce o komfort i bezpieczeństwo kibiców. Naszym głównym celem jest dbanie o fanów i właśnie to mamy zamiar robić. Od zawsze dobro kibiców leżało nam na sercu i dzięki tej decyzji bezpieczeństwo fanów na stadionie wzrośnie, a przecież chyba nam wszystkim na tym najbardziej zależy.

- Celtic Park został uznany za jeden z najbezpieczniejszych stadionów na Wyspach i nie chcemy, żeby odebrano nam ten tytuł. Pragniemy posuwać się stale do przodu i w tym celu podjęliśmy taką, a nie inną decyzję. Jesteśmy przekonani, że kibice będą mieli znacznie większy komfort oglądania meczu, jeżeli wszyscy będą siedzieć.

- Oczywiście w żadnym wypadku nie chcemy zniechęcić fanów do oglądania spotkań. Decyzja została podjęta ze względu na bezpieczeństwo i żadne inne aspekty nie zaważyły na naszym zarządzeniu. Mam nadzieję, że kibice zrozumieją, iż jedyną rzeczą na jakiej nam zależy, jest ich komfort, wygoda i przede wszystkim bezpieczeństwo - zakończył rzecznik klubu.

Krzysztof ROL

Źródło: celticfc.net
Dodaj komentarz:
Borubar | 18 grudnia 2010; 22:26
wiem tyle ile muszę i ta wiedza mi wystarczy a zdania i tak nie zmienie bo wiem jak jest.I dobra i niech wam będzie że się nie znam.
Popcio89 | 18 grudnia 2010; 17:34
Ludzi co wy za głupoty gadacie? Jak czytam niektóre komentarze to wydaje mi się że czytam gazetę wyborczą? Chodzi mi o komentarze na temat tzw. "kiboli". Czy wy kiedykolwiek byliście w Polsce na jakimkolwiek meczu? Małe porównanie- W latach 90 w Polsce były zadymy w prawie każdą kolejke ligową. Teraz jest to kilka przypadkowych bijatyk na sezon! Takie incydenty się zdarzają. Nawet na wyspach raz,dwa razy do roku coś się dzieje. Nie popieram zadym ale nie popadajmy w paranoje wierząc w propagandę polskich mediów. Na stadionach w Polsce jest bezpiecznie i nie jest już tak jak kilkanaście lat temu. Większość ludzi przychodzi na meczy aby dopingować swoją drużynę a nie szukać burdy. Wiem o tym bo chodzę na mecze od kilku lat. Piłka nożna to jest sport który polega na tym że po boisku biega 22 facetów za piłką a tysiące ludzi na trybunach ich dopingują/antydopingują. Stadion piłkarski to nie teatr! Takie decyzje zabijają atmosferę na trubunach. Dlatego cieszę się że urodziłem się w Polsce a nie na wyspach.
waca | 18 grudnia 2010; 16:43
Borubar nie chodzi tu zaraz o przegrana pozycje. Wiadomo każdy z nas ma jakieś swoje racje. Z jednymi się zgadzamy z innymi niestety nie.
Wrzucasz z grubej rury temat Zawisza.
Wiadomo z kim grał Zawisza tego powiedzmy sobie feralnego popołudnia, z widzewem . Na meczu byli oczywiście bracia Łks-u.
Niestety stadion zdemolowany.
Z kolei mecz z Elaną. Niby kosa a w Bydgoszczy bez żadnej bluzgi, kulturalny doping w Toruniu podobnie .
Odpowiedz sobie sam na to pytanie. Pozdrawiam
TrueCelt | 18 grudnia 2010; 16:40
Jesteś na przegranej pozycji dlatego że nie potrafisz dobrze uargumentować swoich tez, oraz (głównie dlatego) że się na temacie nie znasz.

Swoją wiedzę czerpiesz z publikacji w "Gazetowyborczym" i "Tefałenowskim" stylu oraz z tego że "Ktoś gdzieś coś powiedział", To trochę za mało.

Borubar | 18 grudnia 2010; 16:27
oj ludzie ludzie ja się już z wami nie spieram bo i tak jestem na przegranej pozycji.
waca | 18 grudnia 2010; 16:15
Witam wszystkich biało- zielonych !
Jak tylko czas pozwala odpalam kompa i pierwszą stronką która wyświetla się na moim ekranie jest oczywiście - wiadomo jaka. Czytam WASZE komentarze i jak większość tutaj z niektórymi się zgadzam, z niektórymi niestety nie.
I niestety za jasną cholere nie mogę zrozumieć kolegi Borubara. Pomijam jego wcześniejsze komentarze odnośnie stania, siedzenia czy też leżenia na stadionie.
Osobiście uważam, że nie ma to większego znaczenia na sprowokowanie jakieś 'małej zadymki" na stadionie.
A teraz uwaga cytuje w/w kolege:

ostania chociażby akcja z kibolami Zawiszy Bydgoszcz.I proszę was po co gadacie że na polskich stadionach jest spokój.Polska piłka to jeden wielki syf.

Chłopie nie znasz tematu to proszę cię nie odzywaj się nawet na chwilkę .
Na Zawiszy istnieje walka, ale nie przeciwko innym kibicom tylko przeciwko bydgoskiej władzy, czytaj dombrowicz, grzeskowiak. Poznaj temat a potem otwieraj buźkę
Z pozdrowieniami dla Wszystkich Celtów
Borubar | 18 grudnia 2010; 14:21
True i po co te nerwy piszę poprostu to co myślę a jak ci się nie podoba to nie czytaj moich komentarzy i będzie po problemie.
TrueCelt | 18 grudnia 2010; 14:03
HKS - lewicowe poglądy to "wolność jednostki"?

Borubar - po prostu skończ pier*olić. Twoje agrumenty można o dupę rozbić, wejdź trochę w temat, poczytaj fachową prasę i artykuły (choćby te moje, badziewne ale zawsze cos bedziesz wiedzial) i potem się wypowiadaj.
Borubar | 18 grudnia 2010; 12:49
nie chce mi się z wami kłócić i to że nie mamy dobrych baz treningowych to po części też wina kiboli ponieważ klub inwestować właśnie w infrastrukture to klub musi naprawiać stadion który zniszczyli kibice.Ale dobra skończmy już tą dyskusje bo nie w tym rzecz.
pulaskiego | 18 grudnia 2010; 12:16
Do waszego toku rozumowań dodał bym żę przez KIBOLI nie mamy dobrych piłkarzy i bazy treningowej w Polsce . Przez tych samych KIBOLI mamy ocieplenie sie klimatu :) CO jeszcze złego jest przez KIBOLI?
Borubar | 18 grudnia 2010; 11:52
ostania chociażby akcja z kibolami Zawiszy Bydgoszcz.I proszę was po co gadacie że na polskich stadionach jest spokój.Polska piłka to jeden wielki syf.
TrueCelt | 18 grudnia 2010; 11:19
Borubar dobrze że wspomniałeś o korupcji, kluby przez kiboli są zmuszone to robić i im szybciej zwalczymy nieporządek na trybunach tym szybciej polska piłka się uzdrowi i awansujemy do Ligi Mistrzów. W Polsce też powinniśmy uspokoić kiboli nie powinni działać ani organizować obchodów świąt i akcji charytatywnych
Borubar | 18 grudnia 2010; 10:10
Każdy wie jakie są realia polskiej piłki kibole,korupcja itd.w tej chwili kibice na stadionach robią co chcą tylko my w porównaniu do Anglików nie potrafimy sobie z tym poradzić . I każdy wie że kibice z Wysp byli postrachem na stadionach i dlatego są wprowadzane takie kuriozalne decyzje by nie dopuścić do błędów z przeszłości dlatego jestem wstanie zrozumieć tą decyzje. I to właśnie przez takie decyzje na Wyspach jest spokój z kibicami.I dlatego jest jak najbardziej słuszna decyzja.
pulaskiego | 18 grudnia 2010; 00:37
Borubar , TrueCelt czy wy kiedykolwiek byliście na jakimś stadionie ? Czy wy wiedze o trybunach czerpiecie z "Gazety Wyborczej"?Tam dużo jest takich durnot o kibicach zwanych przez nich "KIBOLAMI". Decyzja klubu absurdalna . Byłem na jednym takim meczu na Celtic Park gdzie było cicho jak makiem zasiał ,a że mecz nudny i nocka zarwana to oko leciało . Brak atmosfery na trybunach to powolne zabijanie tego sportu!
HKS | 17 grudnia 2010; 20:42
ozesz kuraaia.
"(widział ktoś, żeby jeden z drugim cięli się na siedząco?)"
to ja proponuje zeby kazdy kibic sobie ogladal mecz w telewizji w swoim wlasnym domu. Wtedy sie napewno nie beda cieli!

PARANOJA. caly sektor za bramka powinien byc pzreznaczony do glosnego spiewu dopingu na stojaco, wymachiwaniem szalikami i flagami. a reszta piknikow niech sobie siedzi przez cale 90' na dupach. beda mieli na to jakies 1/3 stadionu.

nawiasem mowiac teraz to ja rozumiem lewicowe poglady green brigade. wolnosc jednostki, jest ich malo i nimi pomiataja, nie liczac sie z ich zdaniem....
wallian | 17 grudnia 2010; 15:01
Tak wracając do dyskusji to jeśli chuligani chcą się po prostu ponapieprzać to i tak to zrobią i wątpię czy powstrzyma ich jakiś zakaz stania na stadionie.
klf | 17 grudnia 2010; 00:12
Niech wprowadzą zakaz siedzenia, a dozwolone będzie tylko np. leżenie.
To wszystko nadaje się do kabaretu.
Chodzę na polską ligę, i wiem, że próba wprowadzenia takiego zakazu w naszych realiach, skwitowana zostałaby śmiechem i generalnie olaniem pomysłodawców.
Poza tym jest to dobry temat do pracy doktorskiej na psychiatrii.
garry88 | 16 grudnia 2010; 22:10
Borubar za przeproszeniem ale co ty pieprzysz?
Byłeś kiedyś na meczu w Polsce czy znasz sytuacje tylko z TVN i GW. Chodzę na mecze ligi polskiej regularnie i na każdym meczu stoję i jakoś żyję. Jak dla mnie idiotyczna decyzja zarządu i tyle.
TrueCelt | 16 grudnia 2010; 20:03
Zgadzam się z Borubarem, szlachtowanie z nożami (i bez noży również) jest bardzo złe i powinniśmy zrobić wszystko żeby do tego nie dopuścić.
Znam dobrze wielu chuliganów i wszyscy zgodnie mówią że to dobrze że można stać na polskich stadionach, bo wtedy mogą się zarzynać ile wlezie (widział ktoś, żeby jeden z drugim cięli się na siedząco?).
Tak - jest to dobre prawo, ale dla nich :/ Brawa dla Reida za odwagę.
Borubar | 16 grudnia 2010; 17:38
ludzie to jest dobra decyzja.Jak by kogoś zaszlachtowali na trybunach lub któryś z piłkarzy został zraniony to byście płakali czemu nic nie zrobiono.Wierzycie w to że jak jest 40 tyś kibiców na stadionie to nikt przez całe spotkanie nie wstanie to jest wręcz nie możliwe
wallian | 16 grudnia 2010; 17:25
Taa i może jeszcze niech policję konną naślą na tych co stoją albo niech w nogi z kul gumowych strzelają żeby nikt stać nie mógł. Niedługo walną na stadionie zakaz gry w piłkę (oczywiście dla dobra piłkarzy).
Przydałby się jakiś zorganizowany protest np bojkot meczów czy akcja jaka była już wcześniej (ta z cisza na stadionie) tylko że na większą skalę - może wtedy zarząd zorientowałby się że ich decyzje są idiotyczne.
Tak jak pisał ktoś niżej dobrym pomysłem byłoby też wydzielenie sekcji siedzącej i stojącej jak na Wiśle.
Borubar | 16 grudnia 2010; 15:58
to jest dobra decyzja przynajmniej podjęto stanowcze kroki a nie to co u nas że kibice zdemolują cały stadion i są bezkarni.Chociaż rzeczywiście można by było rozwiązać ten problem w inny sposób.
cicha | 16 grudnia 2010; 15:27
Ku*wa Brytyjczycy, jak zawsze popadają ze skrajności w skrajność. Tam, albo były czasy, kiedy w co drugim meczu butelki latały po murawie, a kibice na nią wbiegali, a teraz robią ze stadionów, jak ktoś już słusznie zauważył teatr, tylko, że nawet w nim, oglądający po zakończeniu może dać owacje na STOJĄCO, a na Celtic Park po udanej akcji kibic może poklaskać, a kto wie, może niedługo i to zostanie zakazane???
Masakra jednym słowem.
garry88 | 16 grudnia 2010; 15:15
Jestem przerażony tym co się wyczynia na Celtic Park czy w ogóle w całej Wlk. Brytanii jesli chodzi o podejście do kibiców.
Mam nadzieję ,że w Polsce nigdy nie doczekam tych czasów choć w sumie na Wiśle Kraków też na części trybun jest zakaz stania. Ciekawe co będzie następnym krokiem może zakaz cieszenia się po golach?
Matias | 16 grudnia 2010; 14:59
On chyba zwariował, co to stadion piłkarski to teatr albo opera? Żałosne. Ten zakaz jest bez sensu. "Celtic Park został uznany za jeden z najbezpieczniejszych stadionów na Wyspach". Tak tylko wkrótce będzie miał bardziej popularne określenie, najnudniejszy stadion na Wyspach na którym nic ciekawego się nie dzieje (oczywiście nie chodzi mi o atrakcyjność rozgrywanego meczu, tylko o atmosferę na trybunach).
Syczol | 16 grudnia 2010; 12:43
johny out!

SUPPORT YOUR TEAM IS NOT A CRIME!

. !
omodok29 | 16 grudnia 2010; 09:20
dobre,dobre jeszcze jak napisane jest na oficjalnej stronie,ze psiarnia sie w to miesza to niezla jazda bedzie.
Ciekawe jest rowniez to ,ze se przypomnieli nagle o regulaminie stadionowym i chcialbym zobaczyc jak beda karac stojacych kibicow pod czas spiewania hymnu klubu "Walk On"?-bo chyba nikt sobie nie wyobraza,ze ktos bedzie siedzial?
paki | 16 grudnia 2010; 07:09
To jest komunizm. Już kibic wie co dla niego dobre...

Następny meczOstatni mecz

nieznany vs Celtic
31.07.2012 / 20:45 - nieznany

Tabela SPLTerminarz

1.Celtic 3884-2193
2.Rangers3877-2873
3.Motherwell3849-4462
4.Dundee United3862-5059
5.Hearts3845-4352
(zobacz całość)

Zdjęcie tygodniaVideo tygodnia

nazwa alternatywna obrazka Gary Hooper. Król strzelców SPL

Sonda portalowaZawodnik miesiąca

Najładniejszą bramkę maja zdobył:
Anthony Stokes (z St Johnstone): 15%
Gary Hooper (pierwsza z Hearts): 5%
Gary Hooper (druga z Hearts): 0%
Gary Hooper (czwarta z Hearts): 45%
Gary Hooper (piąta z Hearts): 35%
Archiwum Wyniki   
160x600
PSG, Paris Saint Germain
Wszelkie prawa zastrzezone przez CelticPoland.com.
Projekt i wykonanie: Robert Laskowski
Kodowanie i podpięcie cms: QSky