Kasyno Spin Palace - ponad 320 gier online do wyboru, a pośród nich jedna z najpopularniejszych gier na świecie -> ruletka w odmianie francuskiej, amerykańskiej oraz europejskiej.

CELTICPOLAND LIVE: MULGREW ZASILI CELTIC?

Autor: Mick Wachowski | 11.06.2010 - 09:06

Skończył się sezon i każdego dnia dziennikarze zasypują nas nowymi rewelacjami na temat ewentualnych transferów na Parkhead. W związku z tym postanowiliśmy stworzyć "CelticPoland live" - relację z letniego okna transferowego. Będzie ona trwać do początku nowego sezonu, kiedy na główny plan ponownie powrócą mecze naszego klubu.

 

Czwartek, 17 czerwca 2010:


11:40 Media w Szkocji informują, że bliski podpisania kontraktu z Celtikiem jest Charlie Mulgrew. 24-letni wychowanek Celticu, obecnie grający w Aberdeen, jest gotowy odrzucić propozycję przenosin do Sheffield United na rzecz powrotu do Glasgow.

 

Neil Lennon jest wielkim zwolennikiem talentu Szkota. Fakt, że ten może wzmocnić Celtic bez żadnych kosztów transferowych, dodatkowo motywuje Irlandczyka do zakontraktowania gracza, który opuścił Celtic latem 2006 roku po kłótni z Gordonem Strachanem.

 

10:35 Menedżer Evertonu David Moyes przyznaje, że zgodziłby się na wypożyczenie Jamesa Vaughana do Celticu. Neil Lennon sięgnie jednak po 21-latka tylko wtedy, jeśli nie wypalą transfery kilku bardziej klasowych napastników, jak choćby Robbie'ego Keane'a.

 

Wielkim minusem świetnie zapowiadającego się snajpera Evertonu są bowiem liczne kontuzje. Vaughan przez jedną z nich pauzował niespełna dwa sezony, a także w ostatnim czasie, kiedy występował na wypożyczeniu w Leicester City, większość czasu spędził w gabinetach lekarskich.

 

Środa, 16 czerwca 2010:


16:33 Sol Campbell przyznaje, że ma poważny dylemat. 35-letni defensor może pozostać na kolejny sezon w Arsenalu lub podpisać dwuletni kontakt z Celtikiem. Ostateczną decyzję Anglika poznamy w lipcu.

 

- Biorę ślub i wybieram się na miesiąc miodowy. Nie wiem jeszcze gdzie zagram w przyszłym sezonie, bo obie oferty są bardzo atrakcyjne. Wrócę do treningów 27 lipca i wtedy wszystko ostatecznie się wyjaśni - powiedział Campbell.

 

13:20 Według brytyjskiej prasy, Ipswich Town podczas najbliższych kilku tygodni ponowi próby ściągnięcia do siebie środkowego obrońcy Celticu - Stephena McManusa.

 

27-letni były kapitan The Bhoys najprawdopodobniej nie ma miejsca w planach Neila Lennona na następny sezon i kwota ok. 2 milionów funtów skłoni menadżera Celticu do sprzedaży gracza, który ostatnie kilka miesięcy spędził na wypożyczeniu w innym klubie z Championship - Middlesbrough.

 

11:34 Jak informuje Daily Express, Celtic jest jednym z wielu czołowych klubów Europy, który uważnie śledzi poczynania Jusu Karvonena. 17-letni Fin uważany jest za ogromny talent i wróży mu się karierę w angielskiej Premier League. Zawodnik, który występuje obecnie w Tempere United, był w ubiegłym roku na testach w Interze Mediolan.

 

Wtorek, 15 czerwca 2010:


19:27 Jeśli nie uda się sprowadzić na Parkhead Robbie'go Keane'a, opcją rezerwową miałoby być wypożyczenie napastnika Evertonu, Jamesa Vaughana. 21-letni zawodnik jest wychowankiem angielskiego klubu, a ostatnie pół roku spędził na zapleczu Premier League w Leicester City.


Znakomicie zapowiadającą się karierę Voughana zatrzymała poważna kontuzja, z którą zmagał się przez... 19 miesięcy. Młody Anglik w dalszym ciągu może jednak powrócić do wysokiej formy i stać się wzmocnieniem czołowego klubu z Wysp. Czy będzie nim Celtic? Przekonamy się niebawem.

 

17:51 Kolejne media potwierdzają, że Celtic włączył się do walki o skrzydłowego Espanyolu Barcelona - Valdo. Faworytem do pozyskania zawodnika wydaje się jednak angielski Bolton.

 

Hiszpański pomocnik ostatni sezon spędził na wypożyczeniu w Maladze i tego lata niemal na pewno opuści swojego obecnego pracodawcę.

 

17:45 Czyżby życzenie Neila Lennona szybko się spełniło i Georgios Samaras opuści Celtic zaraz po zakończeniu udziału w Mistrzostwach Świata? Jest to bardzo prawdopodobne. Zdaniem dzisiejszych artykułów w brytyjskiej prasie poważnie zainteresowane ściągnięciem Greka jest beniaminek Premiership - Newcastle United.

 

Chris Hughton jest gotowy zapłacić za zawodzącego napastnika 1.5 miliona funtów.


Poniedziałek, 14 czerwca 2010:

 

16:14 Niestety w dniu dzisiejszym ponownie jest głośno o rezerwowym napastniku Sunderlandu, Darylu Murphym. Zdaniem szkockich gazet transfer 27-letniego Irlandczyka na Celtic Park sfinalizowany może zostać jeszcze w tym tygodniu.

 

Napastnik, za którego trzeba by zapłacić 1,5 miliona funtów, występował od stycznia na wypożyczeniu w Ipswich Town. Murphy zdobył na zapleczu Premiership 6 bramek w 11 meczach dla zespołu Roya Keane'a.

 

9:22 Pieniądze ze sprzedaży greckiego snajpera mogą zostać przeznaczone na zakup 24-letniego atakującego AZ Alkmaar - Graziano Pelle. Zawodnik, który strzelił Celticowi bramkę w niedawnym meczu towarzyskim, kosztowałby około miliona funtów.

 

Były zawodnik Lecce trafił do AZ w 2007 roku za 4 miliony funtów. Pelle nie odnalazł się jednak w holenderskiej lidze i jest zaledwie rezerwowym. Zdaniem szkockiej pracy władze AZ Alkmaar bez żalu sprzedałyby go do Celticu, który od dłuższego czasu śledzi poczynania młodzieżowego reprezentanta Włoch.

 

9:08 Jak donoszą szkockie media, Georgios Samaras trafi na listę transferową. Neil Lennon nie widzi sensu dalszej współpracy z zawodzącym od wielu miesięcy reprezentantem Grecji i gdy ten powróci z mundialu, władze klubu poinformują go, iż musi rozglądać się za nowym pracodawcą.

 

Cena, z powodu koszmarnej formy Greka, nie przekroczy z pewnością 1,5 miliona funtów. W ostatnim czasie zainteresowanie Samarasem wykazywało włoskie Palermo. Słaba postawa na MŚ w RPA może jednak zniechęcić przedstawicieli sycylijskiego klubu. Istnieje prawdopodobieństwo, że Grek znajdzie zatrudnienie jedynie w swojej ojczyźnie.

 

Niedziela, 13 czerwca 2010:

 

11:26 Na liście życzeń nowego szkoleniowca Celticu znajduje się ponoć 29-letni skrzydłowy Espanyolu, Valdo.

 

Hiszpanem, który zaczynał swoją karierę w Realu Madryt, interesuje się także angielski Bolton. Valdo miałby być z pewnością ewentualnym następcą Aidena McGeady'ego.

 

11:15 Jak informuje The People na liście życzeń Neila Lennona znajduje się napastnik Fulham, Bobby Zamora. 29-letni Anglik ma za sobą znakomity sezon, w którym poprowadził swoją drużynę do finału Ligi Europy. Fulham wyeliminowało po drodze takie firmy jak Juventus, Szachtar czy Hamburger SV.


Problemem okazać się może menadżer drużyny z Craven Cottage - Roy Hodgson, który nie zgadza się na transfer swojego asa. Światełkiem w tunelu jest fakt, iż obecny menadżer Cottagers łączony jest z objęciem posady w drużynie Liverpoolu.

 

Czy zainteresowanie Celticu Zamorą jest faktem, czy też dziennikarską kaczką?

 

Sobota, 12 czerwca 2010:

 

17:24 Menadżer Spartaka Moskwa po raz kolejny powiedział mediom że klub ze stolicy Rosji nie jest zainteresowany sprowadzeniem Aidena Mcgeady'ego.


- Ciągle słyszę o naszym zainteresowaniu osobą Irlandczyka. Wiem co nieco o nim, jak i o Celticu, ale to wszystko. Nie jestem nim zainteresowany - powiedział Valery Karpin.

 

9:29 Stephen McManus nie znajduje się w planach Neila Lennona na przyszły sezon. Wszystko wskazuje więc na to, że Celtic zaakceptuje ofertę Middlesbrough w wysokości 2 milionów funtów.

 

Sam "Big Mick", który spędził ostatnie miesiące u boku Gordona Strachana w Boro, nie ma zamiaru powracać do Glasgow, gdzie nie miałby większych szans w rywalizacji z Josem Hooiveldem czy sprowadzanym właśnie Solem Campbellem.

 

9:20 Zdaniem Daily Mail Celtic jest zainteresowany rezerwowym napastnikiem Sunderlandu, Darylem Murphym. Władze angielskiego klubu są podobno gotowe zaakceptować ofertę naszego zarządu w wysokości 1,3 miliona funtów.

 

27-letni Irlandczyk uchodzi za gracza przeciętnego. Nie zrobił kariery w Premier League, gdzie w przeszło stu występach zdobył zaledwie 14 bramek. Ostatnie miesiące Murphy spędził na wypożyczeniu w Ipswich. W zespole prowadzonym przez Roya Keane'a w ciągu 18 spotkań trafił sześć razy do siatki rywala.

 

Pozostaje mieć nadzieję, że są to jedynie plotki angielskich dziennikarzy...

 

Piątek, 11 czerwca 2010:

 

18:51 Włodarze Spartaka Moskwa są nieugięci. Mimo iż ostatnia oferta za Aidena Mcgeady'ego warta 8,3 miliona funtów została odrzucona, Rosjanie przygotowali nową.

 

Do Glasgow napłynęła dziś wiadomość, iż Spartak jest gotowy zapłacić 10 milionów funtów. Można jednak się spodziewać, że Neil Lennon pozostanie nieugięty i nie dopuści do tego, by lider jego zespołu opuścił Kerrydale Street.

 

9:56 Po sezonie Parkhead opuścili dwaj lewi obrońcy - Edson Braafheid oraz Lee Naylor. Neil Lennon i Johan Mjallby wzięli się zatem za poszukiwania nowego defensora. Na ich celowniku znajdują się Behrang Safari oraz Dusko Tosic.

 

Pierwszy z nich, 28-letni zawodnik szwajcarskiej Bazylei, mógłby trafić do Celticu za blisko 1,8 miliona funtów. Mający irańskie korzenie defensor wystąpił jak dotąd w 15 meczach reprezentacji Szwecji.

 

Bez sumy odstępnego na Parkhead przenieść mógłby się natomiast 25-letni Serb, Dusko Tosic. Były piłkarz Sochaux i Werderu Brema opuścił właśnie Queens Park Rangers i poszukuje nowego pracodawcy. Jak poinformował jego agent, przeprowadzono już wstępne rozmowy z władzami naszego klubu.

 

9:44 Szef wykonawczy Stoke City Tony Scholes poinformował, że Celtic nie złożył jak dotąd oferty zakupu Liama Lawrence'a. 28-letni pomocnik, który wyceniany jest na około 2 miliony funtów, od kilku tygodni łączony jest z transferem na Parkhead.

 

- Sprawa jest bardzo prosta. Nie dostaliśmy żadnej oferty, więc nie będziemy podejmować żadnych kroków. Oczywiście słyszeliśmy o zainteresowaniu Celticu z mediów, ale jak dotąd nikt z tego klubu się z nami nie kontaktował - powiedział Scholes.

 

9:00 Sol Campbell przyznał w wywiadzie dla szkockiej prasy, że już na dniach powinniśmy dowiedzieć się, czy zostanie piłkarzem Celticu. Doświadczony defensor, który występował w ostatnim sezonie w Arsenalu, uważa, że pasuje do gry w biało-zielonych barwach.

 

- Mam mentalność zwycięzcy, tak samo jak Celtic. I jest to główny powód, dla którego rozważam ten transfer. Ten klub chce wrócić tam gdzie jego miejsce, na szczyt. Chce w tym roku odzyskać tytuł i chciałbym im w tym pomóc - powiedział Campbell.

 

- Lennon powiedział mi, że potrzebuje lidera w zespole i to właśnie byłaby moja rola. On chce, by Celtic zaczął się liczyć nie tylko w Szkocji, ale i Europie. Przedstawił mi wizję budowania nowego zespołu i jestem pod wrażeniem jego planów.

 

Poniżej możecie zobaczyć poprzednie zapisy naszej relacji live:


5-10 czerwca (kliknij tutaj)

24 maja - 4 czerwca (kliknij tutaj)

 

Mick Wachowski, Alan Steczko

Źródło: Internet
Dodaj komentarz:
Morrison87 | 17 czerwca 2010; 17:41
coś cudownego dzieje się w celticu, nie chce tu popadać w hurraoptymizm ale ostatnie wydarzenie tylko to potwierdzają, lennon mjalby thompson trenerami celticu , charlie szykowany jak nowy left-back naszej drużyny , sol cambel, robbie keane są zjawiska która mają szansę się spełnić.....
Borubar | 16 czerwca 2010; 16:40
jeszcze nie dali se spokoju z tym cambellem :P
Borubar | 16 czerwca 2010; 14:29
Każdy ma w swojej karierze słabszy okres ale patrząc na Samarasa i Fortune to naprawdę przydała by się im zmiana otoczenia.Bo w Celticu już nic dobrego ich nieczeka.I powinni odejść jak jeszcze ich chcą.
Syczol | 16 czerwca 2010; 10:37


Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam
Jeszcze raz, jeszcze raz
Niech żyje, żyje nam
Niech żyje nam.!!!

A kto?
LUUUKAAASZZZ ZAAAALUSSSKAAA!
ewelka | 15 czerwca 2010; 20:00
Zgadzam się z Kamil_Koval...niestety większość tutaj znalazła sobie kozła ofiarnego w postaci Greka...Bo jak jeden na niego najedzie to wiekszość zrobi za tej osoby przykładem...Cóż niech lepiej odejdzie skoro ma być winiony za całe zło jakie spotkało Celtic w tym sezonie...ja jednak doceniam to co zrobił dla naszego klubu i dziekuje za to...życze powodzenia w nowym klubie;)
'monthehoops | 15 czerwca 2010; 19:44
Matias jestem w tym samym stopniu na nie zarowno z Samarasem jak i Fortune, ktorego ze wzgledu takze na cene uwazam za jeden z najwiekszych niewypalow transferowych w ostatnim czasie. Jak dla jest on symbolem rzadow Mowbraya na Parkhead .
Kamil_KoVaL | 15 czerwca 2010; 17:55
Zgadzam się z Dodge'm. Nie jestem żadnym fanem Samarasa , traktuje go tutaj jak każdego innego Celta (już mi kiedyś próbowano w podobnej sytuacji wmówić, że jestem za Żurawskim nie za Celticiem). Po prostu nie lubię jak tłum znajduje sobie kozłą ofiarnego i się nad nim znęca, kiedy nie idzie. A wszystko przez to, że większość ludzi nie ma swego zdania niestety;]

A swoją drogą i w innym temacie. Jak tak patrze dziś na Słowację, to potwierdza sie to co mówiłem jeszcze w czasie eliminacji. Mianowicie, że mieliśmy najsłabszą grupe w historii naszych występów. Słowacy i Słoweńcy słabsi od nas. Ci drudzy lepsi od pierwszych mimo 2 miejsca. Czesi jedyna druzyna lepsza od Polski w tej grupie, tyle, że w sporym kryzysie, więc powinnismy tą grupe wygrać w cuglach, skoro dwa lata wcześniej wyprzedziliśmy Portugalie i Serbie, ale to trzeba myśleć i wcześniej wyrzucać wypalonych Holendrów.
Parkhead | 15 czerwca 2010; 15:50
OK, ale Fortune jeszcze pokazywał jakieś zaangażowanie.
Matias | 15 czerwca 2010; 12:37
Skoro pod względem skuteczności też chcesz obsmarowywać Samarasa to lepiej spójrz na Fortune. Jeśli chodzi o nieskuteczność to Samarasowi badzo daleko do Fortune.
'monthehoops | 15 czerwca 2010; 09:55
indolencja * kur... sorry za styl pisma mam dzis ciezki poranek % ;-)
'monthehoops | 15 czerwca 2010; 09:53
indolecja strzelecka ktora pozbawila nas mase bezcennych pkt *
'monthehoops | 15 czerwca 2010; 09:52
dodgge - Samaras grał coś w ten sposób -1 mecz w miesiącu w miarę ok, reszta ch.. w dodatku na stojąco . Ten człowiek nie wykazywał najmniejszego zaangażowania , ani dumy z bycia piłkarzem Celtiku . Jego nonszalancja wkurwiala fanow do tego stopnia ze wiekszosc modlila sie zeby ten ktos wyladowal na lawie albo nawet trybunach . Tylko w tym sezonie meczow w ktorych jest kretynska indolecja strzelecka bylo dziesiatki . Co to jest za napastnik ktory grajac w Cetliku caly sezon w pierwszym skladzie zdobywa 10 goli majac jakies 10 razy wiecej sytuacji ? Mniejsza o to, ja osobiscie dziekuje Bogu ze ktos na Parkhead trzezwo ocenil sytuacje i chce pozbyc sie tego grajka . W moim przynajmniej przypadku mniej wkurwu podczas ogladania poczynan the Hoops w przyszlym sezonie
Papryka | 15 czerwca 2010; 06:22
chłopie, ale spójrz na niego na boisku, zero zaangażowania, woli walki, w ogole kompletne zero! gra za przeproszeniem jakby mu sie srac chcialo...to sie nie dziw, ze tak jest odbierany przez kibicow
dodgge | 14 czerwca 2010; 23:46
Jeśli mnie moja (słaba, bo słaba) pamięć nie wprowadza w błąd - nie tak dawno jeszcze bylibyśmy gotowi nosić Samarasa w lektyce. A przynajmniej niektórzy z nas.
Szkoda, że nie potrafimy docenić tego co dla nas zrobił, ale to standard wśród kibiców.
Co nie zmienia faktu, że Sammy od dłuższego czasu zawodzi i chyba jedynie jest go w stanie uratować zmiana kluby (a przy okazji i klimatu).
I chociaż jestem zdania, że techniki to akurat Grekowi nie brakuje (więc nazywanie go drewnem jest ciut głupie), to jednak wystawianie go na skrzydle i zmuszanie do gry defensywnej to idiotyzm.
Chłopak ma fantazję, ma nosa do strzelania bramek i powinien grać w ataku u boku kogoś, kto pomógłby mu wypracować sobie dobrą sytuacje.
A wśród Celtów takiego zawodnika ciężko, oj ciężko znaleźć.
Sammy do odstrzału, ale bez opluwania go jadem.
Równie dobrze bowiem moglibyśmy każdego z The Hoops jadem opluć, bo miniony sezon muszą oni wszyscy uznać za fatal error.
Tyle w temacie.
Parkhead | 14 czerwca 2010; 19:07
Może jednak coś w nim jest skoro Lennon go chce?. Ale ja nie widzę w nim żadnego wzmocnienia.
Papryka | 14 czerwca 2010; 18:39
to może wymiana?? drewno Murphy za drewno Samaras?? Jaki to ma sens??odpowiedz znamy
Magnum90 | 14 czerwca 2010; 16:44
po co nam takie drewno jak Murphy?
Parkhead | 14 czerwca 2010; 13:34
Trzeba znaleźć frajerów co go kupią. Może Rangers ? ;d
Magnum90 | 14 czerwca 2010; 12:16
Niech idzie panienka ;) Milion za niego nawet nie będzie zły.
mroka | 14 czerwca 2010; 11:02
ja tez mysle ze czas sprzedac Samarasa. Niech znajdzie sie tylko jakis chetny
MUCHA | 14 czerwca 2010; 10:59
Brawo Lenny! To byłoby ogromne wzmocnienie:)
Mick Wachowski | 14 czerwca 2010; 10:19
Nowa sonda.
'monthehoops | 14 czerwca 2010; 10:02
Samaras kosztowal nas 1,5 milliona albo cos kolo tego o ile mnie pamiec nie myli . Czekalem na wiadomosc tego typu od blisko 2 lat i jestem zajebiscie zadowolony, sklad drewna trzeba uszczuplic
maticelt | 14 czerwca 2010; 09:34
a ile daliśmy za niego? 2,5 mln funtów?
lukos123 | 13 czerwca 2010; 20:20
Raczej transfery po mundialu
maticelt | 13 czerwca 2010; 15:42
Ciekawe czy są szanse na sprowadzenie Zamory. byłbym, jak najbardziej ZA :)
Parkhead | 13 czerwca 2010; 14:23
Jak dla mnie to jest to średni zawodnik. Zdecydowanie można znaleźć młodszego utalentowanego grajka. Ale mimo wszystko to tylko kaczka dziennikarska ; ) Mam nadzieję że redakcja pod koniec okienka transferowego zrobi taki wykaz zawodników łączonych z znami , zobaczymy ilu wyjdzie ; d Około 100 ? pozdro ; )

Mroka - mógłbyś zmienić styl swojego pisania ? Bo tego się czytać nie da. Przynajmniej zaczynaj wypowiedź z wielkiej litery i na koniec stawiaj kropkę ; )
pozdrawiam.
Papryka | 13 czerwca 2010; 12:35
Bobby Zamora??To dopiero gwiazda!
Maciek_ | 13 czerwca 2010; 12:33
No jak ma być zastępcą McGeady'ego jak McGeady nie odejdzie?! Kurde, przecież Lennon powiedział że nie ma opcji, żeby Aiden odszedł, więc bez jaj.

Jeśli chodzi o najnowsze plotki transferowe to jestem aż bardzo mile zaskoczony że w gronie zainteresowań Lennona pojawiają się takie wielkie nazwiska : D

Czuję że już niedługo będziemy mieli okazję doświadczyć jakiegoś spektakularnego transferu, może już jutro coś? : D
mroka | 13 czerwca 2010; 12:27
tani ten zawodnik napewno nie bedzie
TrueCelt | 13 czerwca 2010; 12:08
Raczej nie uda się wytrzymać w SPL (pieniężnie) razem z Keanem, Zamorą i Solem w składzie. Chyba wróci temat przenosin do PL!
Borubar | 13 czerwca 2010; 11:41
Wątpie że bedzię nas na niego stać ale niech lennon probóje go sprowadzić.
lukos123 | 13 czerwca 2010; 11:34
Hmm... ciekawe
'monthehoops | 13 czerwca 2010; 11:32
Heh Zamora .. Nieźle zważywszy na klasę tego grajka . Lennon dobrze kombinuje , gracze uznani z PL powinni w koncu zostac sprowadzani aby wzmocnic zespol nie tylko pilkarze drugiego sortu . Keane Zamora Campbell zobaczymy coz tego wyniknie . Jeśli chcemy coś znaczyc w Europie musi byc wstrząs, moze zarzad w koncu zrozumie że w tym klubie mają grać gracze takiego kalibru . Wiadomo ze w spl z kasą nie najlepiej i sprowadzenie od razu kilku gwiazd mogło by zrujnować budżet , mimo to wydaje sie ze takie ruchy sa niezbedne by przerwac kolo rokrocznych kompromitacji w Europie .
Kamil_KoVaL | 12 czerwca 2010; 18:49
Przez 2 tyg od neta bylem odcięty i tu od razu zmiana na stronie pozytywnie:) Mam nadzieję, że Aiden zostanie, to znakomity zawodnik, zrobił ogromne postępy w ciągu kilku lat. Co do Murphy'ego zgadzam się z Magnumem. To już lepiej Killena. Interesuje się rozgrywkami ligowymi w Anglii i mówiąc szczerze to taki Rasiak koślawy jest lepszy,a to podobny typ napastnika.
Parkhead | 12 czerwca 2010; 17:05
Z tą włoską obroną to trochę przesadziłaś. Obecnie spisuje się nie za dobrze ; d
mroka | 12 czerwca 2010; 15:31
jest jeszcze Loovens
TrueCelt | 12 czerwca 2010; 15:06
Niech no jeno Hooiveld sie wykuruje i razem z Solem stworzą włoską obronę :D
Joker | 12 czerwca 2010; 12:57
Stwierdzenie że McManus nie miałby większych szans w walce z Josem Hooiveldem o miejsce w składzie jest trochę nie na miejscu gdyż Stepnen to wartościowy doświadczony zawodnik który by się przydał np. zamiast niepewnego O`dea. A poza tym sam Lennon mówił że bardzo chciałby aby Mick wrócił więc skąd tak nagła zmiana zdania?
landry1 | 12 czerwca 2010; 12:41
To chyba byłby dobry ruch z tym sprzedaniem Big Micka. Nie ma większych szans na grę w pierwszej 11, a pieniądze bardzo się przydadzą zwłaszcza że to aż 2 mln.
Magnum90 | 12 czerwca 2010; 12:05
No właśnie problem z tym,że średnio mamy zawodników na środek... O'Dea jest mierny,Hooiveld i Rogne kontuzjowani dosyć często,jedynie Thompson gra i to o dziwo bardzo dobrze,a stawianie Wilsona na środku Obrony to Samobójstwo... Oby sprawa z Campbellem nabrała rumieńców wtedy było by pięknie ;)
mroka | 12 czerwca 2010; 11:52
mioim zdaniem McManus moze odejsc. Mamy kilka zawodnikow na ta pozycje wiec nie widze przeszkod.
Magnum90 | 12 czerwca 2010; 11:50
Oby informacja o Murphym okazała się plotką,nikt chyba nie chciałby żeby taki przeciętny grajek trafił do Celticu.Szkoda,że Mick nie wróci do nas,ale skoro nie chce i Lenny nie widzi go to można go opchnąć za 2 mln.to umożliwi nabycie kogoś innego ;-)
Borubar | 12 czerwca 2010; 11:42
Jak chce tam zostać to niech zostanie Celtic nie powinnien robić problemów bo po co ma się męczyć w Celticu jak wtedy by wyglądała jego gra.Po drugie mamy dobrych obronców.Jak chce niech zostanie teraz tylko czeba mu życzyć dobrych występów w boro i podziękować że przez te lata grał jak najlepiej.Nie należy zbytnio przywiązywać się do piłkarzy bo nie znasz dni a ni godziny ale zawsze pozostanie w naszej pamięci.
Parkhead | 12 czerwca 2010; 11:11
Jeszcze kilka lat temu nawet przez myśl mi nie przeszło że Big Mick odejdzie. Byłem pewien że będzie naszą legendą.
Ale trudno. Z niewolnika nie ma pracownika.
Morrison87 | 12 czerwca 2010; 10:44
jeżeli chodzi o BigMaca to mam mieszane uczucia, z jednej strony nasz były kapitan wychowanek klubu i szkot a z drugiej sam wyraża chęć pozostania w Boro, lennon kiedyś wspominał o chęci jego powrotu jednak od czasu gdy zaistniala szansa na pozyskanie gwiazdy z premier league w postaci Sola, temat ucichł, powiem tak jeżeli obie strony są za jego pozostaniem w Championship to powinien tam zostać, jak to się mówi co za dużo to nie zdrowo....
Maciek_ | 12 czerwca 2010; 09:38
A jeśli chodzi o McManusa no to skoro tak się sprawy potoczą to w sumie niech idzie do tego Boro... Mamy na tej pozycji zawodników...
Maciek_ | 12 czerwca 2010; 09:37
McGeady to w ogóle jest absolutna gwiazda naszej drużyny, nie ma mowy o jego sprzedaży jeżeli chcemy gdzieś zajść...
seba-dg | 12 czerwca 2010; 09:11
Tak jak już pisałem dużo wcześniej . Z jednej strony sprzedanie go byłoby dobrym rozwiązaniem mielibyśmy dużo większą sumę na transfery i naprawdę byłaby możliwość poważnych wzmocnień . Lecz z drugiej strony McGeady jest wychowankiem klubu i ma talent co pokazał wielokrotnie i jest mimo wszystko wzmocnieniem naszego klubu oraz wnosi coś do naszego składu.
Borubar | 12 czerwca 2010; 09:01
No właśnie dlatego uważam że Celtic powinnien sprzedać Aidena bo jeśli go nie sprzedamy to ja bym się nie spodziewał żadnych wartościowych transferów.Bo zakup Bullarda to jest dobry transfer na ligę szkocką ale z zawodnikami takiego pokroju europy to Celtic nie podbije..
Maciek_ | 12 czerwca 2010; 07:49
Przez dzień wczorajszy nie czytałem w ogóle komentarzy... Dziś nadrobiłem zaległości i rzuciło mi się w oczy pewne zjawisko... Pan o nicku Morrison87 ma DOKŁADNIE taki sam punkt widzenia jak ja... Co byś nie napisał, to potwierdza się to z moimi przemyśleniami!

Oprócz tego... Mieliśmy ostatnio przykład oszczędnych zakupów itd. A Lenny walczy o to żeby Celtic rozgromił ligę szkocką i zwojował coś w Europie! Nareszcie! A że kasy trzeba wyłożyć na taki cel to nie ulega wątpliwości. Stąd zainteresowanie takimi piłkarzami jak Keane czy Campbell... Bardzo podoba mi się taki punkt widzenia sprawy, bo uważam że musi się coś definitywnie zmienić. Gdyby Celticowi udało się sprowadzić tych graczy, którymi jest zainteresowany Lennon to mielibyśmy paczkę niesamowitą!

Ucichło coś ostatnio o Bullardzie, a bardzo chciałbym żeby ten zawodnik w końcu do nas dołączył : )
Borubar | 12 czerwca 2010; 07:45
no weście przestańcie za te pięniądze to mogli byśmy kupić np.Keana albo równie kogoś dobrego moim zdaniem oferta powinna być zaakceptowana.
landry1 | 12 czerwca 2010; 07:43
Aidena nie możemy sprzedać za żadną cenę, bez niego zespół może po prostu się rozpaść.
Papryka | 11 czerwca 2010; 22:22
niech spadaja ruski
seba-dg | 11 czerwca 2010; 21:35
To w takim razie Sorry za błąd przez ten upał nie czytam zbyt dokładnie ;p. // / Lenny już się o to postara żeby Aiden został . ;]
Parkhead | 11 czerwca 2010; 20:45
Aiden musi zostać! Gdy Maloney wróci do formy to razem będzie kręcić każdego.
Parkhead | 11 czerwca 2010; 20:42
No tak też myślę że w tym okienku będą zaskakujące transfery ; )
Ale Morrison ma rację. Trzeba rozważnie podpisywać kontrakty z graczami , aby nie wpaść w takie problemy jak Rangers. Co do Campbella to zdecydowanie trzeba o niego powalczyć. Jeszcze za frajer jest do wzięcia ten Tosic. Tylko znaleźć snajpera co zapewni 20 bramek w sezonie i będziemy śpiewać - CAMPEONE CAMPEONE ; )
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:28
hajs hajs hajs jak ktos juz powiedzialł :) wydanie siana na Keana przy równoczesnym zatrzyamniu Aidena przedłuzeniem umowy z Borucem i pozyskaniu wysoko opłacalnego cambela wiąże sie z kredytami i zadluzeniem klubu
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:25
mick kiedys juz pisalem mini pseudo felieton o sytuacji Keana w Spurs, Defoe Pavluczenko Crouch i Gudjohnsen tyle w tamacie dodam tylko tyle ze harry ma slabosc do angoli a roman jak to roman i zajebac tez umie, mysle keane do nas chce przyjsc bez wątpienia a walka o sklad w spurs skonczy się w zime
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 20:20
Skoro Lenny powiedział o zakupie Lennona ^^ chyba Keana ;D
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 20:18
Skoro Lenny powiedział o zakupie Keane'a, to musi wiedzieć, że znajdą się na to środki. Moim zdaniem teraz wszystko zależy od samego piłkarza. Czy zdecyduje się porzucić najlepszą ligę świata dla swojego kochanego klubu.
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 20:17
Pożyjemy zobaczymy,oby było tak jak mówisz ;) Zacne transfery na pewno by się przydały,wręcz są potrzebne.Ja osobiście nie wierze w kupienie Keano,ale zobaczymy.
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:15
coś czuje że to lato będzie wyjątkwoo syte, w tamtym sezonie hucznie nie bylo oprocz 3,8 mln funtow za marca...., w tym sezonie będzie rewolucja , bardziej jednak mnie ciekawi jakim c***em lennon chce zalatwic sprawe z keanem
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 20:14
Dla mnie również powinien dostać szanse,bo w każdym meczu jakim grał był wyróżniającą się postacią i strzelił 3 piękne bramki ;) Miejmy nadzieję,że Lenny nie sprzeda go do Blackpool i "Paddy" otrzyma więcej szans w przyszłym sezonie.
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 20:13
Mamy jeszcze Najlepszego zawodnika Ligi Szwedzkiej Hooivelda,który był niestety kontuzjowany ;) Z przyjściem Campbella powinny skończyć się problemy ze środkiem.Lenny musi znaleźć dobrego lewego Obrońce i bramkostrzelnego Napastnika ;)
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:11
Magnum a Paddy :) dla mnie powinien dostac szanse paru wystepow pod rzad nawet kosztem shauna, jeszce mcginn Ki
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:10
tak seba mick ma racje, mamy dwoch obroncow w wieku 18 , 19 z czego jeden juz odegral kluczową rolę w miajacym sezonie, o dea ktory ma 24 i to są obrońcą na więcej niz jeden sezon ;) sol ma przez te 1-2 sezony być murem w obronie i od niego mają się uczyć młodsi , zresztą co ja ci mowie jak ten pan do nas przyjdzie zobaczysz co potrafi jeżeli nie znasz go jeszcze z sezonow gdzie świecił triumfy będąc mistrrzen anglii , PS. weir ma 40 wiosen i przedluzyl umowe o kolejny rok :)
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 20:05
Aideninho musi zostać ;) Boczki McGeady,Maloney będą siały dużo spustoszenia,ojj będą :-)
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 20:04
niestety prawda jest tak celtic gra w lidze ktora coraz bardziej zostaje w tyle za innymi i nie mowie tu o 5 najlepszych w europie a o takich ligach jak portugalia holandia belgia grecja turcja czy rosja, bycie najlepszym w szkocji nie zapewnia juz takiej kapusty , za rok mimo mistrza trzeba bedzie grac w eliminacjach , strategia na siano w celticu to ciągnięcio go z europy gra w fazie grupowej LM, cwierc- , polfinal LE to jest sposob, ale ...żeby cos wyciągnąc trzeba coś włożyc :), i bez inwestycji w graczy spoza SPL się nie obędzie, a pilkarze z spoza szkocji a zwłaszcza z anglii tacy jak cambel keane robią ogromną różnicę, jak ktoś przyglądał się grze Keana przez te 4 miesiace to zauważył jak on wyglądał na tle innych , nie mowie zeby zaniechac zakupow z ligi szkockiej ale jak juz kupowac to graczy stanowiących o sile swoje klubu jak zaluska mcdonnald, stokes driver wallace wilson ... sorry za luźne słownictwo ale luźny dzien
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 20:02
Seba czytaj uważniej newsy to nie będzie potem takich kłótni.... Przecież Campbell jest wolnym graczem i jak PISALIŚMY rozważa ofertę Arsenalu i Celticu.,
seba-dg | 11 czerwca 2010; 20:00
Morrison87 to widać po samym zachowaniu kto jest charyzmatyczny ale nie napisałem że mi głównie o charyzmę chodzi tylko o to że on jest za stary i że nie byłoby sensu za niego płacić {chyba że za darmo by doszedł to ok} . Już lepiej dać te 3 - 4 mln za St.Ledgera i mieć obrońce na więcej niż 1 sezon . // Wiem że każdy ma swoje zdanie i nie będę nikomu zabraniał przedstawić swoich racji.
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:49
widać ze lennon chce zbudować ekipę która zdominuje SPL a i w europie chce namieszac, bo jeżeli chcesz zatrzymac McGeady'ego , sprowadzić Keana (!!!) cambela i zawodnikow z angielskiej premiership to albo masz coś z banią albo cholerenie chcesz zrobić rozpierdol... widac ze lennon wzoruje sie na moim bożku :) Martinie ktory tez wydal kupe szmalu na ekipe ktora szybko mu te pieniądze zwrocila grając w finale, cwierfinale UEFA i grając świetne mecze w LM , za to ogromny plus dla Lennona on wie czego chce, w koncu rangers dwa sezony maja mistrza a to jest nie dopuszczalne, powtarzam jeszcze raz on nie chce zdobyc mistrrza on chce miec mistrza mając 20 pkt nad niebieskimi
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 19:40
O N'Guemo i innych transferach cicho... Zarząd i Lennon zajmą się wszystkim od poniedziałku.
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 19:38
Moim zdaniem sprawa jest oczywista. Hooiveld - o ile będzie zdrowy - i Campbell. U ich boku uczyć będą się znakomicie zapowiadający się Thompson i Rogne i to jeden z nich zastąpi za rok "staruszka" z Arsenalu.
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:38
priorytet to lewa obrona i uporządkowanie srodka obrony chyba ze lenny zamierza grac trojką stoperow. Mick jak tam sprawa z nguemo ultimatum mijalo w czwartek a tu glucho. Wasze żródełko w klubie milczy ?? Póki co bullard chyba wybierze west ham także zagadka>...
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:34
konćząc wątek charyzmy :)) nie wyobrażam sobie kto zagra w srodku obrony w przyszlym sezonie, rotacja na tej pozycji to nie jest dobra rzecz a mamy takich graczy jak thompson rogne o dea loovens hooiveld ,lennon chce spowrotem macmannusa , sol cambel jak lider , slyszalem o zainteresowaniu ramireze, st ledger.. nie moge sie w tym polapac , wiem tylko tyle ze 4-5 to max stoperow na nasz klub
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 19:33
100% racji Morrison. Skoro Campbell radził sobie w Arsenalu przeciwko Chelsea, Manchesterowi, to nie da rady z Kilmarnock czy Hibs?! Poza tym nasi młodzi defensorzy, Rogne, Thompson, bardzo by na tym skorzystali. To prawdziwy skarb trenować i uczyć się u boku takiego piłkarza.
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:29
co do lewego obroncy sie nie wypowiadam bo nie znam tych panow lennon wie lepiej, ale widze seba jest za transferem bo ...no wiadomo brrac bo za darmo nie znam goscia ale brac
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:26
podzielam zdanie papryki , bo mozna miec swoje zdanie ale jak cos jest biale to jest biale a nie kurr... czarne tyle.
Morrison87 | 11 czerwca 2010; 19:25
widze ze powraca temat charyzmy :( seba skąd do chu.... wiesz ze keane ma charryzme... Albo lepiej skąd wiesz ze sol cambel jej nie ma ...paranoja smutne i prawdziwe. NIe chcesz cambela tak ?? ok twoja zdanie szanuje ale jeżeli wenger widzial go przez pol sezony w skladzie w meczach premier league i tych w LM a dla ciebie jest za stary 35 lat !!!!! w szkocji ten koles moglby grac spokojnie dwa sezony będąc kluczowym obrońcą taka jest prawda o szkockiej lidze. Sanderos nie wywalczyl miejsca w evertonie a wiekszosc go chciala a sol mial przez pol roku zaufanie arsena popelniając bledy ale w wiekszosci grając swietnie a go nie chcecie bo jest za stary. Lenny za mlody na trenera sol za stary na celtic....ludzie
landry1 | 11 czerwca 2010; 17:48
Ja jestem jak najbardziej za Cambpell 'em. Zastanówmy się czego najbardziej nam brakowałp przez te ostatnie dwa sezony. Odpowiedź jest prosta skuteczności i dobrej obrony. dzięki takiemu transferowi możemy załatać te dziury w defensywie przez które straciliśmy mnóstwo bramek. A co do skuteczności to już całkiem inna historia...
seba-dg | 11 czerwca 2010; 15:22
roni99 napisałem że albo musi mieć staż w klubie ALBO charyzmę tak jak Robbie Keane ;p Wiem że nie ma u nas zbyt dużego stażu
Papryka | 11 czerwca 2010; 14:59
Cambpell były zdecydowanie naszym liderem
.roni99 | 11 czerwca 2010; 14:48
seba-dg mówisz ze lider powinien mieć staż w klubie a Keane nie miał stażu w klubie a mówisz ze był liderem wiec nie rozumiem...
seba-dg | 11 czerwca 2010; 14:31
To co mówi wydaje mi się śmieszne . Na bycie liderem nie zasługuje ,bo liderem powinien być ktoś kto ma większy staż w klubię bądź tak jak Keano charyzmę. // Ja jestem przeciwny temu transferowi jak pewnie większość . Ma 35 lat i na ten moment nie jest już tak dobry. Co do zainteresowania Dusko Tosic'em jestem za takim transferem.
Jay1 | 11 czerwca 2010; 14:12
A nieee sorry .. Campbell wchodził xD przypomniało mi się ... raz wszedł za Gallasa chyba i prawie samobója wcisnął .. to jednak coś tam grał hehe
Jay1 | 11 czerwca 2010; 14:08
Grał pełne mecze ?o.o jestem w szoku, że go nie widziałem XD
Mick Wachowski | 11 czerwca 2010; 14:00
Od stycznia grał 11 meczów, więc coś nieuważnie oglądasz tą Premier League ; )
Jay1 | 11 czerwca 2010; 13:50
Ja jestem za transferem Campbell'a do Szkocji .. oglądałem w miarę poprzedni sezon Premier League i bodajże ani razu nie widziałem go w wyjściowym składzie . No chyba, że woli grzać ławę i siorbać kasiorę.. to wtedy niech tam lepiej zostanie .
Parkhead | 11 czerwca 2010; 13:39
No tak Campbell sobie spokojnie poradzi w lidze szkockiej. Taki by nam się przydał! A co do Tosica to można się nim bardziej zainteresować. Do tego za free to jak najbardziej.

HAIL HAIL!
Magnum90 | 11 czerwca 2010; 13:14
Fajnie by było,gdyby Campbell przeszedł i stał się prawdziwym przywódcą obok Brooniego ;)
.roni99 | 11 czerwca 2010; 12:55
borubar to że stary to nie znaczy ze słaby;) przykład według mnie to cambiasso i zanetti nie powołani nie wiem jakim cudem przez maradonne na mistrzostwa...
Borubar | 11 czerwca 2010; 11:49
Dajcie so znim spokój za stary jest!!

Następny meczOstatni mecz

Celtic vs Inverness
11.02.2012 / 16:00 - Celtic Park

Tabela SPLTerminarz

1.Celtic 2552-1662
2.Rangers2547-1458
3.Motherwell2431-2941
4.Hearts2530-2235
5.St. Johnstone2432-2735
(zobacz całość)

Zdjęcie tygodniaVideo tygodnia

nazwa alternatywna obrazka Treble? Wskakuj, będzie szybciej.

Sonda portalowaZawodnik miesiąca

Czy Paweł Brożek powinien zagrać w meczu z Hearts?
Tak, od pierwszej minuty: 4%
Tak, wchodząc z ławki rezerwowych: 73%
Nie, jest na to jeszcze za wcześnie: 19%
Nie mam zdania: 4%
Archiwum Wyniki   
160x600
PSG, Paris Saint Germain
Wszelkie prawa zastrzezone przez CelticPoland.com.
Projekt i wykonanie: Robert Laskowski
Kodowanie i podpięcie cms: QSky