Kasyno Spin Palace - ponad 320 gier online do wyboru, a pośród nich jedna z najpopularniejszych gier na świecie -> ruletka w odmianie francuskiej, amerykańskiej oraz europejskiej.

0:3 W BRADZE. MARZENIA O LIDZE MISTRZÓW LEGŁY W GRUZACH

Autor: Mick Wachowski | 28.07.2010 - 22:59

Ustawienie z jednym napastnikiem - tak często serwowane nam w przeszłości przez Gordona Strachana na wyjazdach - tradycyjnie okazało się totalną klęską. Inaczej nie można bowiem nazwać trzybramkowej porażki ze Sportingiem Braga. Fatalnie grający Celtic, który w przeciągu 90. minut nie oddał ani jednego groźnego strzału, jest praktycznie za burtą LM.

 

Worek z bramkami na Estadio AXA otworzył się po niespełna półgodzinie gry. Wówczas rzut karny podyktowany za zagranie ręką przez Ki Sung-Yeunga wykorzystał napastnik gospodarzy - Alan. Celtowie po stracie bramki nie rzucili się jednak do ataku. W przeciągu całej pierwszej połowie występujący w ustawieniu 4-5-1 Celtic nie oddał ani jednego strzału.

 

Wszyscy kibice liczyli na to, że obraz gry zmieni się po przerwie. Rzeczywistość okazała się niestety brutalna. Neil Lennon nie przeprowadził żadnych zmian, a desygnowana przez niego jedenastka z każdą minutą prezentowała się coraz gorzej. Piłkarze Bragi, widząc słabość swojego rywala, zwęszyli swoją szansę i w ostatnich 20 minutach meczu zdobyli kolejne dwie bramki. Najpierw na listę strzelców wpisał się nieupilnowany przez naszą defensywę Echiejile, a następnie wchodzący z ławki rezerwowych Matheus.

 

Nadzieja umiera ostatnia, jednak trudno wierzyć w to, by Celtic zdołał odrobić stratę trzech bramek przed własną publicznością. Wicemistrzowie Portugalii okazali się silniejsi niż przypuszczaliśmy po losowaniu III rundy. Wyniki Young Boys czy PAOKu Saloniki (remisy z Fenerbahce i Ajaxem) uzmysławiają nam, że los wcale nie był dla nas taki łaskawy.

 

SPORTING BRAGA - CELTIC 3:0 (1:0)
Alan 26 (karny), Echiejile 76, Matheus 88

 

BRAGA (4-4-2) Felgueiras; Rodriguez, Garcia, Lima (Matheus 65), Elderson; Moises, Madrid, Salino, Valadinho; Alan (H. Barbosa 90), Cesar

CELTIC (4-5-1) Zaluska; Cha, Loovens, Hooiveld, Mulgrew; Maloney (Murphy 70), Ki, Juarez (Forrest 79), Brown, Ledley; Samaras

 

Mick Wachowski

Źródło: własne
Dodaj komentarz:
paki | 31 lipca 2010; 16:41
Kiedy ten skład się zgra będzie nie do zatrzymania w lidze. Mamy największy potencjał no i nawet po odpadnięciu z LM zostaje nam Liga Europejska.
Krzysiek94 | 31 lipca 2010; 16:32
Może mu chodziło o Gabriela Milito z Barcelony.
Aiden91 | 31 lipca 2010; 14:12
No to widzę kolego, że wysoko cenisz Celtic :)

Chcesz oglądać Milito, to z tego co wiem on gra w Interze. ;)
lukos123 | 31 lipca 2010; 13:52
''z drugiej strony nawet perspektywa gry w takim klubie jak Celtic kusi.'' Kusi a kogo może chłopaków z Polskiej ligi kto z wielkich gwiazd chciałby przejśc do SPL do tego za małą kase jak na takiego Milto 40 tyśi miesięcznie to za mało

Aiden91 | 31 lipca 2010; 11:32
No niekoniecznie, akurat Old Firm Derby są rajcujące i kuszą wielu zawodników, natomiast z resztą się zgadzam, poza tymi meczami i ewentualnie paroma innymi nie ma nic wyjątkowego w SPL. Ale trudno taką gadką i tak nic się nie zmieni, z drugiej strony nawet perspektywa gry w takim klubie jak Celtic kusi.

Dla mnie i tak zawsze i wszędzie Celtic był i będzie najlepszym klubem na świecie. Trochę wzięło mi się na myślenie po porażce z Bragą 0:3 czemu akurat Celtic ? I nie wiem, na prawdę nie wiem po prostu Celtic i już. Nie wyobrażam sobie kibicowania komuś innemu. Jeszcze jak przypomnę sobie czasy Strachana i mecze z Manchesterem, Milanem, walkę z Barcą to jest piękne.

Teraz trudno, może trafimy na Leszka w Lidze Europejskiej byłoby świetnie. ;)
klf | 30 lipca 2010; 01:20
Piszemy o tym aby kupić dobrych zawodników. Problem w tym, że nikt klasowy do SPL nie przyjdzie grać. Bo nikogo nie rajcuje konfrontacja z Invernes, Dunfermline, czy oglądanie owiec biegających za stadionem Falkirk czy St. Johnstone.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 20:57
Miło mi :)
patryk11 | 29 lipca 2010; 16:55
Ok. Nie zgadzam się z Tobą, ale szanuje Twoją opinię.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 16:54
Cóż ja uważam inaczej.
patryk11 | 29 lipca 2010; 16:51
To, że Brown jest jednym z najlepszych zawodników w SPL świadczy o poziomie tej ligi. Obaj dobrze wiemy, że Brown nie potrafi zagrac prostopadłej piły do napastnika, nie potrafi uderzyc z dystansu. Brakuje mu boiskowej inteligencji. Jest typowym "szkockim drwalem", a najgorsze jest to, że Lennon to ceni.

Z LM się pożegnaliśmy, ale powalczymy o LE, a tam nie jest dużo łatwiej.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 16:44
No to jak wyjaśnisz fakt, że Brown został bodajże 2 lata temu piłkarzem roku w SPL. On potrafi, tylko po prostu obecnie trochę cienko u niego z formą. Być może nowa konkurencja w postaci Kayala podziała na niego motywująco. A co obrony no to właśnie z LM się już pożegnaliśmy, więc jak sam powiedziałeś na Szkocję to wystarczy.
patryk11 | 29 lipca 2010; 16:39
Co do Browna to od dłuższego czasu gra piach. I tak jak pisałem wcześ niej tylko czai się, żeby komuś zajeb.. kosę i tyle. Oprócz biegania i faulowania trzeba jeszcze miec troche techniki, której Brown nie ma wcale.
W środku pomocy powinna grac osoba świetnie wyszkolona technicznie, waleczna, potrafiąca uderzyc z dystansu. Po prostu piłkarsko mądra, a Brown do takich osób nie należy. Czy on kiedyś strzelił gola z dystansu. Czy potrafi zagrac prostopadłą piłkę. NIE!!! On tylko biega i fauluje. Nigdy nie będzie legendą, bo jest kiepskim zawodnikiem i tyle. Dlatego trzeba nam środkowego pomocnika i tyle. Hooper nawet jak strzeli 25 bramek w sezonie to nie zdobędziemy majstra, jeżeli ktoś inny nie strzeli kolejnych 20 bramek, a nie mamy zawodnika, który jest nam to w stanie zagwarantowac.

Wracając do środka obrony to nie wydaje mi się, aby Rogne był na dzień dzisiejszy w stanie grac na wysokim poziomie w CL. A jak hooiveld dozna kolejnej kontuzji to w środku będzie grała para Loovens - Rogne? Na St. Johnstone może wystarczy, ale napewno nie na CL.
TrueCelt | 29 lipca 2010; 16:34
Ludzie, weźcie trochę wyluzujcie, bo czasami to mam wrażenie że Tony Mowbray nauczyl się polskiego, założył 20 kont na CelticPoland i z właściwą sobie energią podchodzi do sprawy :/
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 16:29
Patryk i właśnie o to mi chodzi. Zgadzam się na bramkę i lewą pomoc potrzebujemy wzmocnień ( co pisałem wcześniej ). Środek obrony ma lidera w postaci Hooivelda i razem z nim powinien grać Rogne, który pokazywał się już z bardzo dobrej strony i nie rozumiem dlaczego wczoraj nie grał. Na rezerwie jest jeszcze O'Dea, no i Loovens, któremu dałbym jeszcze szansę, może się obudzi. A co do liderów to takim jest moim zdaniem Brown ( jest kapitanem, dla mnie on może się stać symbolem na miarę Gerrarda w Liverpoolu, czy Lamparda w Chelsea, to nic że wczoraj zagrał słabo, bo cała drużyna zagrała tragicznie ), Hooiveld zawodnik który wkrótce może się stać liderem obrony, no i Hooper który ma predyspozycje do bycia naszym najlepszym napastnikiem.
patryk11 | 29 lipca 2010; 16:23
Aiden nie ma takiej opcji, żeby cała kasę za McGeady'ego przeznaczyc na transfery. Z prostej przyczyny. Nie zagramy w CL i to rodzi problemy finansowe, na które nie możemy sobie pozwolic. Jeżeli Aiden odejdzie za 8 mln, to góra 4-5 możemy zainwestowac w kolejnych graczy.

Nasz klub nie stac, aby sprowadzic jednego piłkarza za 10 mln. Co by się stało, gdyby taki zawodnik doznał groźnej kontuzji. Wtedy leżymy na całej linii.
lukos123 | 29 lipca 2010; 16:21
Patryk ma rację nie mamy pomocy i dobrej obrony
patryk11 | 29 lipca 2010; 16:17
Oczywiście, że zgranie jest potrzebne, ale co zrobisz jak Załuska dozna kontuzji?? W kadrze każdego zespołu musi byc TRZECH bramkarzy!!!

W środku obrony potrzeba lidera. Możesz 5 lat się zgrywac, ale jak masz słabego zawodników to nic to nie da.

Co zrobisz jak Mulgrew dozna kontuzji. Misun ma grac w LE??

Uważsz, że Samaras, albo Rasmussen są godni gry w podstawowym składzie Celticu?? Ile mogą strzlic goli w sezonie, 8-10 nie więcej.

Co do Rangersów, to oni nadrabiają to, że są drużyną, ale oni po prostu mają kilku dobrych zawodników.

W bramce McGregora, który jest o klasę lepszy od Załuski.
W obronie Whittakera, Bougherre, Wiera, Papaca, Webstera. Czy uważasz, że któryś z naszych środkowych obrońców jest lepszy od Madjida??
W pomocy mają solidnego McCullocha, Davisa i Edu My nie mamy zawodnika, na którym można oprzec całą grę w pomocy, a mimo to sprzedajemy McGeady'ego.
Niby Rangersi pozbyli się Boyda, ale wciąż mają Millera. Mimo wszystko pewnie dokonają z 2-3 transfery i będą bardzo groźni.
Oni są zgrani, ale zawdzięczają to nie tylko dlatego, że długo ze sobą grają, tylko dlatego, że mają niezłych piłkarzy. Nie świetnych tylko niezłych i kilku dobrych.
My mamy za to też niezłych, ale nie mamy liderów zespołu tak jak Rangersi, dlatego uważam, że trzeba nadal sprowadzic kilku graczy.

Krzysiek skoro twierdzisz, że nasza kadra jest taka dobra, to wymien mi 3 zawodników, którzy mają predyspozycję, aby byc liderami zespołu.
lukos123 | 29 lipca 2010; 16:16
Robbie Keane albo Zamora lub Heskey
Aiden91 | 29 lipca 2010; 16:11
Potrzebujemy kogoś takiego jak Robbie Keane. W futbolu oczywiście chodzi i piękna grę, joga bonito etc. ale ... wygrywa ten kto strzeli więcej bramek! dlatego jeśli Aiden jednak by od nas odszedł to warto przeznaczyć te powiedzmy 10 mln na zakup takiego napastnika. Na pewno zobaczylibyśmy pozytywne efekty takiego transferu.
lukos123 | 29 lipca 2010; 16:11
W sumie racja :)
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 15:57
Ja tam uważam, że potrzebujemy jedynie kogoś na bramkę i lewą obronę.
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:53
słuchaj nie chodzi mi o to żeby wszyskich wywalic ale żeby kupic jeszcze z 2 obrońców i jednego lidera rzeby dac chłopcom wiare rze mogą dobrym przekładembył Kean
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 15:48
No to kupmy jeszcze z kilku grajków i wywalmy tych co mamy i wtedy będziemy pośmiewiskiem nie przez 3/4 miesiące tylko 3/4 lata.
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:44
zgranie może i huni mają ale młodych graczy tesz a i morze mamy jakiś tam skład który wymaga zgrania ale zgranie może pojawic się za jakieś 3/4 miesiące do tego czasu morzemy byc pośmieliskiem albo morze mamy jednak jakiegoś gieniusza który to wszystko ułorzy ale kto no i w tym mamy problem
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 15:40
Ja uważam, że drużyna potrzebujue jedynie zgrania, a nie kolejnych zmian w postaci nowych transferów. A tobie Patryk proponuje, żebyś najpierw to ty się ogrnął, bo sądząc po twoim komentarzu najlepiej wymieniłbyś z powrotem całą drużynę. Popatrz na hunów, którzy są dobitnym przykładem tego, że w drużynie liczy się ZGRANIE. Nie robą żadnych transferów, tracą gwiazdy a i tak dwa sezony z rzędu byli od nas lepsi, mimo że teoretycznie to my powinniśmy ich zgnieść.
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:37
Krzysiek94 nie mamy dobrego składu ani gotówki by ten skład stworzyc
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:35
patryk ma rację ale ja dodam coś jeszcze potrzebni nam są młodzi zawodnicy ktorych będzie materiał na zawodników a Rasmussen tutaj nie będę komentował nie widziałem ani jakieś wspaniałej gry a złą no znalazło by się ale jeszcze nie jestem co do niego przekonany.
patryk11 | 29 lipca 2010; 15:21
Krzysiek ogarnij się. Nam nie są potrzebne transfery?? Są potrzene i to bardzo.

Bramkarz - Załuska udowodnił, że jest średnim bramkarzem i tyle. Już lepszy nie będzie ma 27 lat. Jako nr 2 ok. Potrzbujemy bramkarza i to jeszcze przed rewanżem.

Środkowy obrońca - Loovens to porażka, powinien odejśc, Rogne i Thompson to melodia przyszłości. Jest jedynie Hooiveld, który wydaje się byc na przyzwoitym poziomie. Trzeba koniecznie sprowadzic środkowego obrońcę z prawdziwego zdarzenia.

Lewa obrona - Mulgrew wczoraj pokazał, że jest typowym Szkotem na tą drewnianą ligę, a LM nie dla niego. Naawet w razie jego kontuzji nie mamy kogo wystawic na tą pozycję. Kolejny konieczny transfer.

Środek pomocy - Niby mamy sporo pomocników, ale który z nich jest na odpowiednim poziomie, żeby grac w Europie? Brown, który biega, walczy i czeka, żeby tylko komuś "kosę" zajeb..?? To nie jest materiał na lidera zespołu. Niedoświadczony i zagubiony Ki? Osrany, kiedy ma piłkę Crosas? Ledleya narazie oceniac nie będę. Dlatego dobrze, że ściągneliśmy Kayala, tylko nie wiem, czy jest to zawodnik, który będzie potrafił wziąc na siebie odpowiedzialnośc w środku. Trzeba było powalczyc o Bullarda.

Atak- Krzysiek twierdzisz, że mamy lepszy atak niż za Strachana?? Wybacz, ale chyba coś Ci się pomyliło.
Samaras i Fortune mogą byc, ale tylko rezerwowymi. Nie rozumiem dlaczego wszyscy tak podniecają się Rasmussenem. Przecież na pierwszy rzut oka widac, że jest to drewno niesamowite. Dlatego dziwię się, że w ogóle go ściągneliśmy.
Hooper powinien byc zawodikiem pierwszego składu, ale jakoś partnera brak.
O Murphym nie wspominam, bo to kolejny materiał na solidnego rezerwowego. Potrzebujemy kolejnego napastnika.

Krzysiek, a Ty twierdzisz, że nie trzeba transferów.Oczywiście masz prawo do włassnej opinii, ale ja się z nią absolutnie nie zgadzam.

Może lepiej, że odpadliśmy już teraz. Mam tylko nadzieję, że za tydzień chłopacy pokażą charakter i przynajmnjiej powalczą o dobry wynik. Oczywiście nie wyobrażam sobie, żebyśmy nie zagrali w Lidze Europy.

Dzisiaj, żeby zaistniec w Europie trzeba miec, albo świetnych zawodników, albo drużynę. My narazie nie mamy drużyny, ani świetnych zawodników. Mamy za to spore możliwości, aby stworzyc drużynę, bo zawodników mamy nienajgorszych.
Pozostaje pytanie, czy Neil Lennon, będzie potrafił zbutowac zespół. To, że jest dobrym motywatorem to wiemy, czy potrafi coś więcej przekonamy się niedługo.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 15:05
Nie panikuj do sytuacji jaką mają smerfetki jeszcze nam bardzo daleko. Po za tym zostaje jeszcze LE, więc najgorzej nie jest.
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:05
Chyba że jakiś sukces w SPL jakiś puchar do tego potrzebna nam gwiazda na ataku tybu Zamora. Kean raczej odbada emerytura u niego zbliża się wielkimi krokami mimo to ał nam dużo radochy w tamtym sezonie i znakomity z niego piłkarz.
lukos123 | 29 lipca 2010; 15:02
Karny moim zdaniem troche kontrowensyjny raczej piłka odbiła się od barku KI a sęzia podyktował karny 2 bramka błąd obrony 3 to dobicie naszych pupili? którzy znirzają się do poziomu Legii lub lecha czyli sprzedawac za mało kupowac za dużo jeśli tak się dalej potoczy to Celtic ZBANKRUTUJE lub będzie musiał ciąc koszty w karzdym razie jesteśmy wielkimi przegranymi mieliśmy drużynę zdolną do konkurowania w Europie ale coś poszło nie tak i szybko nie będziemy miec takiej drugiej
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 14:43
Jakich konkretnie zawodników masz na myśli?
Aiden91 | 29 lipca 2010; 14:38
Trochę masło maślane, ale wkurzyłem się. zamiast 09/10 ma być 10/11.
Aiden91 | 29 lipca 2010; 14:37
Akurat po wyprzedaży za miedzą, już bez transferów nikt nam w Szkocji nie podskoczy. Co do Europy to może i potrzeba zgrania, ale Eliminacje LM są teraz i najprawdopodobniej w tym roku w Champions League już nie zagramy w sezonie 09/10. Chyba nie powie nikt, że Lennon buduje skład na przyszły sezon ? Bo tak nie jest skład miał być i grać tu i teraz. W tydzień na pewno się nie zgrają, więc może warto postawić na zawodników którzy już wcześniej grali w barwach The Bhoys ? ...
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 14:30
Kompletnie się z większością was nie zgadzam. Narzekacie na skład i nie rozumiem dlaczego. Przeanalizujmy po krótce skład jakim dysponował Strachan, a jaki ma obecnie Lennon:
Na bramce za Gordona był Boruc w fenomenalnej formie, a za Neilla mamy Załuskę, który też wkrótce może się stać bardzo dobrym bramkarzem. Na tej pozycji mały plusik można postawić przy erze Strachana.
Na prawej obronie za Strachana był Hinkel za Lennona także go mamy, chociaż Cha wydaje się teraz być w lepszej formie od Niemca. Na tej pozycji plus stawiam przy Lennonie.
Za Gordona na środku obrony zwykle brylowała para McManus - Caldwell. O ile Big Mick był i ciągle jest dobrym obrońcą o tyle o Caldwellu nie będę wspominał, bo pamiętam jak 99 % z was narzekało na niego i domagało się jego natychmiastowego odejścia. Za Lennona podstawową parą wydają się być Hooiveld i Rogne. Uważam, że Hooiveld nie ustępuje umiejętnościami McManusowi, a Rogne jest bardzo młody i wkrótce może przewyższać Caldwella o kilka klas. Tu stawiam plus przy Lennonie.
Na lewej obronie za Gordona był grający w kratkę Naylor, a za Lennona mamy ciągle nie wiadomą w postaci Mulgrewa, dlatego tą pozycję uznaję za taką samą, czy to przy erze Gordona, czy Neilla.
Na prawej pomocy był wiadomo geniusz Nakamury, teraz mamy równie świetnego Juareza, który potrzebuje tylko ogrania. Jednak żeby było sprawiedliwie plus stawiam przy erze Gordona.
Na środku pomocy za Strachana był duet Brown - Donati. teraz jest Brown - Ledley i wcale nie uważam żeby ta para była gorsza. Wręcz przeciwnie uważam, że Ledley może nam dać znacznie więcej niż Massimo. Tu plus dla ery Lennona.
Lewa pomoc była taka sama za Gordona i za Lennona, czyli McGeady, dlatego tu bez oceny.
No i wreszcie atak. Za Gordona była ta nieziemska para McDonald - Hesselink. Teraz podstawową parą napastników powinni być w moim odczuciu Hooper i Rasmussen. Hooper moim zdaniem jest być może nawet lepszy od Scotta, przykład Gary strzelał mnóstwo goli w słabym Scunthorpe, a Scott nie może się odnaleść w Boro. Przypominam, że to ta sama liga. A co do Hesselinka to tu można polemizować, chociaż Duncan bardzo mi przypomina naszego starego Lange Jana i nie uważam, żeby był od niego gorszy. Do tego na rezerwi tacy gracze jak: Fortune, Murphy, Forrest, Maloney, Samaras, Hutchinson. Dlatego przy napadzie daje plus dla ery Lennona
Podsumując nasz skład jest bardzo dobry, jeden z lepszych jakie mieliśmy w ostatnich latach. Problem tylko w tym, że tą drużynę trzeba zgrać, a jak to się uda osiągnąc to wtedy w Szkocji nikt nam nie podskoczy, a i w Europie będzie można powalczyć o coś więcej niż faza grupowa. I żadnych nowych transferów. Dla nas moim zdaniem okienko powinno się już zamknąć.
Aiden91 | 29 lipca 2010; 12:58
b e z n a d z i e j a .

Bye Champions League.

Ciekawe co pokażemy w Lidze Europejskiej.

W sparingach strzelaliśmy bramek jak na lekarstwo i to z głównie z karnych, a teraz nagle mamy u siebie strzelić Bradze 3-4 bramki ?

Rak jak wcześniej mówiłem, nie mam zaufania do Lennona, a wgl to Strachan wróć, graliśmy tak zaje*iście za jego czasów... zwolniony bo co ? bo nie zrobiliśmy Mistrzostwa i co z tego z Mowbrayem ani mistrza nie było, ani czegoś dobrego w Pucharach.

... ;/
Damian Krawczyk | 29 lipca 2010; 12:47
Czy nasza gra wyglądała dużo lepiej, kiedy wychodziliśmy z grupy, graliśmy z Milanem? "

Owszem tak, roznica ktora sie rzuca w oczy to sklad personalny Celticu. Niestety prawda jest taka, ze obecny sklad nasz jest slaby, nawet duzo od tego jakim dysponowal Gordon Strachan. I obecnie nasz klub nie robi transferow na miare jakie byly wtedy. Moze w styczniu panowie sie z zarzadu obudza.
Magnum90 | 29 lipca 2010; 12:12
Jak mogą sobie poradzić? Z góry wiadome jest,że te ścierki się skompromitują ;)
klf | 29 lipca 2010; 12:12
Wiesz co Mick, po tym wszystkim, doszło już do tego, że coraz bardziej obawiam się konfrontacji mistrza Szkocji już nawet nie z mistrzem Chorwacji, ale nawet z mistrzem Polski - niestety .
Mick Wachowski | 29 lipca 2010; 12:08
Mistrz SPL zagra w eliminacjach, ale przeciwko mistrzowi Polski, Białorusi i Chorwacji. Więc awans raczej spokojny.
klf | 29 lipca 2010; 12:06
Ciekawe jak hunki poradzą sobie w CHL. Pewnie będzie jak w zeszłym sezonie, czyli totalny obciach.
Po wczorajszym meczu niech mają radochę. Tylko nie zdają sobie chyba sprawy z tego, że to ostani ich sezon w CHL. W przyszłym mistrz SPL gra w eliminacjach, a z taką grą ani my, ani oni nie mają szans na grę w CHL.
A, z resztą, macie rację, po co sobie nimi głowę zaprzątać.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 12:02
A macie gdzieś skrót tego meczu?
alex14 | 29 lipca 2010; 12:01
To już nie ten Celtic co wygrywał z MU czy z MIlanem, grał dobrze z Barceloną:( Z taką grą mamy małe szanse na odzyskanie mistrzostwa...
Alan Steczko | 29 lipca 2010; 12:01
Przepięknym refleksem i orientacją w sytuacji popisał się także Łukasz Załuska.
wallian | 29 lipca 2010; 12:00
jedno trzeba przyznać - ten 3 gol był przepiękny
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 12:00
No tak masz rację, ale jednak puchary europejskie też są bardzo ważne ze względów ekonomicznych.
maticelt | 29 lipca 2010; 11:59
w dodatku 3 bramki stracone ze stałych fragmentów gry:
1 - karny, 2 - rożny, 3 - wolny. słabo obrona, słabo.. Chciałbym, aby Thompson zagrał na CelticPark. ciekawe jakby się zaprezentował. Bo rodacy z Holoandii narazie radzą sobie średnio. chyba każdy obrońca złapał wczoraj kartkę
wallian | 29 lipca 2010; 11:59
niestety wczoraj nasi sie nie popisali... - na CP nie ma szans żeby wygrać 4-0 więc chyba a raczej na pewno już po LM no ale może chociaz zagramy dobrze w LE
Mick Wachowski | 29 lipca 2010; 11:58
W tym sezonie liczy się tylko odzyskanie mistrzostwa. Poza tym z Mulgrewem, Loovensem i Załuską w IV rundzie skompromitowalibyśmy się jeszcze bardziej.
maticelt | 29 lipca 2010; 11:45
co można powiedzieć o nowych zawodnikach?
najpozytywniej pokazał się ChaDuRi, biegając po całej prawej flance i szukając partnerów w polu karnym. Mulgrew - to samo co Naylor. dobre dośrodkowania ale straszie wolny. Ledley'a było mało widać a Juarez biegał, cofał się i próbował rozgrywać. jak sie chłopaki zgrają to w przyszłym sezonie powalczymy w LE. LM to za duży próg na słaby Celtic grający rok w rok to samo
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 11:38
W sumie masz rację.
Brokuła | 29 lipca 2010; 11:29
Na Rangersów nie zwracajmy uwagi. Mamy ważniejsze sprawy na głwie.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 10:36
A srangersi już mają radochę, że przegraliśmy. Dziwnym trafem swojego blamażu z FBK Kowno już nie pamiętają.
landry1 | 29 lipca 2010; 09:50
patryk 11 napisał:
"Wszyscy sa teraz zdziwieni, że się skompromitowaliśmy, ale to było do przewidzenia."

Trzeba było nam w takim razie wcześniej powiedzieć, a tak oglądaliśmy taką kaszanę.
Jesteśmy za słabi na Ligę MIstrzów i ja się już pogodziłem z tym, że nas tam nie będzie. Wolę kilka dobrych meczy w LE niż dostać w dupę od Barcy, ManU czy Chelsea.
'monthehoops | 29 lipca 2010; 09:33
Dajcie na wstrzymanie , za Strachana 1st mecz w Europie i 0:5 , pozniej wiadomo co . Za Mowbraya u siebie 0:1 wyjazd 1st zwyciestwo od ch.. wie jakiego czasu . Caly czas wierze w Parkhead i Lennona, teraz Emirates Cup i czas na zgranie składu . Braga na wyjezdzie jest klase gorsza a my jakies 2 lepsi, wiec czy awans nie jest mozliwy ? Kowal spoko porownanie , tyle ze zauwaz ze po jednym meczu nie mozna od razu z miejsca wyciagac pochopnych wnioskow . Mowbray tez wygral pierwszych 5 meczow w lidze i nawet wyjazd w Europie a pozniej co ? wiadomo . Strachan takze zblaznil nasz klub na Słowacji a pozniej zrobil to co nie udalo sie nawet O'Neillowi . Tak wiec poczekajmy, czas pokaze czy sie mylilem
Wakul | 29 lipca 2010; 09:27
Już się do takich porażek przyzwyczaiłem niestety......zostaje LE
Maciej Pawlak | 29 lipca 2010; 09:11
Rewanż musi być korzystny... Damy radę?! MUSIMY! YNWA!
Borubar | 29 lipca 2010; 08:44
Zostanie jeszcze LE ale jeśli się nie myle tam też będziemy musieli przejść przez 1 runde kwalifikacyjną.Masakra nie długo szkocka liga zniży się do Polskiej.
Krzysiek94 | 29 lipca 2010; 08:35
Tragedia, jednym słowem TRAGEDIA!!! A mam takie pytanie, jeżeli przegramy ten dwumecz i odpadniemy z LM to czy mamy jeszcze LE, czy to już koniec pucharów???
cicha | 29 lipca 2010; 08:17
Zawalony mecz totalnie... Może zabrakło analizy gry rywala, nie wiem, wydaje mi się, że Neil nie kładł na to nacisku, a przecież nie graliśmy z Barceloną, którą każdy zna i nawet 8 latek potrafi powiedzieć kogo należy odciąć od gry... Fatalny wynik, ciężko będzie to odrobić, o ile to w ogóle jest z tym "nieposkładanym" jeszcze składem możliwe...
patryk11 | 29 lipca 2010; 08:13
Wszyscy sa teraz zdziwieni, że się skompromitowaliśmy, ale to było do przewidzenia. W naszym skałdzie było 4 nowych zawodników, 2 wróciło po ciężkich kontuzjach, bramkarz był nr 2, a napastnik jeszcze tydzień temu był na wylocie, więc co tu mówic o Europie.

Według mnie jest w tym wiele winy Lennona.
Nowy trener przed rozpoczęciem przygotowań powinien usiąśc z każdym zawodnikiem i porozmawiac z nim, jak widzi przyszły sezon, czy chce dalej dla nas grac, czy nie. Mamy prawie sierpien i Lennon dalej nie wie na kogo moze liczyc. McGeady siedzi na trybunach, bo może łaskawy pan zechce odejśc. Ja się pytam kiedy odejdzie?? Może 15 sierpnia i na gwałt w ostatnich dniach będziemy robic transfery?? Śmiech na sali. Nowy trener, drużyna budowana od podstaw, a my kilka godzin przed wylotem na arcyważny mecz sprowadzamy napastnika. Taka drużyna to już 1 lipca powinna miec w miarę ustabilizowany skład. Oczywiście można dalej robic transfery, ale człon drużyny powinien już byc i przygotowywac się do pucharów.
I większośc mówi, żeby nie oceniac Lennona, bo to jest dopiero pierwszy mecz. Gówno mnie to interesuje. Puchary są w lipcu i wszyscy dobrze o tym wiedzieli i należy go oceniac, że nie potrafił przygotowac, nawet kadrowo zespołu do meczu.

Jeszcze zatęsknimy za Borucem, Hinkelem, Caldwellem, Foxem, Robsonem, McDonaldem, których oddaliśmy za śmieszne pieniądze, a teraz mamy po prostu przeciętnych grajków i tyle.

Cha - większośc kariery spędził w 2.Bundeslidze.
Mulgrew- niechciany na CP, a teraz nie było pomysłu kogo ściągnąc, to go wzięli bo był za darmo.
Ledley- gwiazda, szkoda, że w Chapmionship.
Juarez-oglądałem powtórki Mundialu i nic szczególnego nie pokazał.
Murphy 14 goli w 110 meczach. Niech to wystarczy.

Mam nadzieję, że Hooper przynajmniej coś ogarnie.

Myślę, że trzeba teraz zapomniec o tym, co się stało i postarac się awansowac do LE.
Paulo | 29 lipca 2010; 07:29
Niestety fatalna gra o ile można to nazwać grą. Kompletnie bez pomysłu i zaangażowania. Trudno się nie zgodzić z poniższym wnioskiem jeśli chodzi o porównanie drużyn.

Jestem w stanie zrozumieć, że połowa składu jest wymieniona i potrzeba czasu, ale to nie zwalnia z tego, żeby drużyna grała w jakiś logiczny sposób, a tu nie było kompletnie nic. Na LM i LE nie ma co liczyć tak sobie myślę, źle to dla szkockiej piłki i naszego budżetu, ale przynajmniej wstydu nie będzie...
Kamil_KoVaL | 29 lipca 2010; 01:42
" Czy nasza gra wyglądała dużo lepiej, kiedy wychodziliśmy z grupy, graliśmy z Milanem? "


Jeśli chodzi o dzisiejszy, a właściwie wczorajszy występ przeciw SC Braga, to tak tamta gra wyglądała o niebo lepiej. Po pierwsze była organizacja gry, każdy wiedział co do niego należy i starał się za dwóch, mimo, że czasem brakło umiejętności, nadrabiane to było właśnie wolą walki i trzymaniem się kurczowo założeń taktycznych. Po drugie nie pamiętam, aż tak koszmarnie słabego Celticu jak w tym meczu w Portugalii. Kłopoty z opanowaniem piłki, tak niecelne podania, że głowa boli. Po autach kopali tę piłkę nawet przy próbie podania do najbliższego kolegi, zero wygranych pojedynków jeden na jeden (no może... jeden). Nie ma się co oszukiwać z taką grą, to my byśmy mieli problem z Sheriffem Tiraspol, a co dopiero z Bragą. Trzeba powiedzieć tak: Zespół O'Neila miał najlepszych wykonawców, zespół Strachana był dobrze zorganizowany, zespół Mowbraya próbował proch wymyślić bez skutku, a zespół Lennona na razie nie ma nic. Świat się jednak nie kończy na jednej porażce, tylko troche wstyd, bo wynik idzie w ten świat. Hail Hail !
KoDeks | 29 lipca 2010; 00:27
Ktoś w komentarzach napisał dziś że dopiero za rok możemy walczyć o Europe, moze miał racje warto poczekać az Lennon zbuduje zespół za rok dwa , możemy mówić że Załuska dał dupy przy 3 golu , że Samaras drewniak ale wielu innych zawodników z pola znało sie od tygodnia dwóch . Poczekajmy chwile odpuśmy sobie LM powalczmy o LE a w przyszłym roku gdy trafimy na przeciwnika pokroju Bragi pamietajmy nauczke z tego roku i nie cieszmy sie od razu z wygranej tylko zobaczmy czego celticowi brakuje aby tego przciwnika pokonać
Brokuła | 29 lipca 2010; 00:11
Fakt, Artur ratował Celtic przed przegraną wiele razy i mimo, że nie nosił opaski kapitana, był osobą wiodącą w zespole.
Dodam, że tamten Celtic wyróżniała waleczność! Nie poddawali się, grali do końca. Gracze szanowali przeciwników, ale nie bali się. Brakuje nam teraz takiego Nakamury, który jednym zagraniem potrafił zmylić blok obronny i otworzyć drogę do zdobycia bramki.
Dzisiejszy Celtic, moim zdaniem, jest mocniejszy kadrowo - są to zawodnicy z ogromnym potencjałem, tylko kwestia czy Neil Lennon ten potencjał wykorzysta, a zawodnicy zrozumieją, iż swoją gra reprezentują nie tylko siebie, ale klub, który ma należyte miejsce w Europie i powinien na nim pozostać.
Mick Wachowski | 29 lipca 2010; 00:02
Załuska może i prezentuje obecnie wyższy poziom niż Boruc, ale jedno jest pewne. Nie jest to bramkarz wybitny - a takie potrzebuje taki przeciętny klub jak Celtic. Wybitny był parę lat temu Holy Goalie i to w dużej mierze dzięki niemu robiliśmy takie wyniki w LM. Czy nasza gra wyglądała dużo lepiej, kiedy wychodziliśmy z grupy, graliśmy z Milanem? Nie. Mieliśmy po prostu kogoś, kto potrafił uratować to, co spie. koledzy z pola.
czudzio | 28 lipca 2010; 23:57
Mimo wyniku pozostaję optymistą. Wierzę że Lennon przeanalizuje grę, wyciągnie wnioski i na Parkhead Celtic wygra 3:0, lub więcej.

Sam mecz nie wymaga komentarza. Każdy widział jak fatalnie spisali się The Bhoys.
klf | 28 lipca 2010; 23:47
haha, to fakt ; )
Papryka | 28 lipca 2010; 23:45
hahahaha, tak, ale z tego co widze, to nie każdy powinien je mieć... :/
klf | 28 lipca 2010; 23:44
Papryka, przecież teraz są wakacje ; )
Papryka | 28 lipca 2010; 23:41
to, że masz 13 lat nie upoważnia cie do robiwnia takich błęów ortograficznych, chodzisz do szkoły?
Papryka | 28 lipca 2010; 23:39
lukos, czytam Twoje komentarze i zastanawiam się, czy ty sobie jaja robisz, czy ty tak na serio?
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:39
dobra lece spac dobrze mi to zrobi;) do zobaczenia jutro;)
klf | 28 lipca 2010; 23:37
Nie zarząd, tylko kilka klubów Premiership
(chyba tych znanych) na jakimś tam ich walnym zebraniu protestowało, w obawie przed dużą konkurencją obu OF.
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:36
Ale nas nie przeniosą nawet jeśli to co spadniemy z ligi i nasi przeciwnicy z glasgow too
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:36
chomik ja wiem ze jest jeszcze 4runda spokojnie ale to jakoś tak nie wiem oczywiste było dla mnie nie wiem czemu ze ja przejdziemy;)jeśli odpadniemy z Braga a w to nie wierze;):D
Jacek Zapiór | 28 lipca 2010; 23:34
roni, aby zagrać w grupie LE trzeba przebrnąć 4 runde kwalifikacji, co nie do końca może być dla nas takie łatwe.
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:34
SPL nie stoi morze nie my ani Rangersi a Hibernian może pokazac klase ale tylko on nikt inny chyba rze u nas stanie się coś niebrawdobodobnego
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:34
Wydaje mi się ze nawet juz byla taka propozycja ale jakis zarzad ja odrzucil...
klf | 28 lipca 2010; 23:33
Zgadzam sie z Mickiem, tylko przenosiny do Premiership pozwola, aby Celtic naprawdę dobrze grał. Przyklad ekipy Fulham, która dotarla do finału Pucharu UEFA. Tam przecież nie ma jakiś wybitnych gwiazd, ot solidna, waleczna ekipa.
Brokuła | 28 lipca 2010; 23:33
zgadzam się, jest to ostatni dzwonek aby Old Firms przenieść do premiership
Jacek Zapiór | 28 lipca 2010; 23:32
Mick ma racje, ale tyle się mówi o przenosinach do Premiership, i obawiam się, ze na tym się skończy.
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:32
połorzenie stadionu mogło miec wpływ na wynik i morze to po prostu nam tak zaszdziło ale powinni chłobcy cos zdziałac
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:32
ja licze na wyjscie z grupy w LE ale nie wiem czy jest sens w ogole tam grac ja wolałbym wiedcej sparingow celticu xD
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:29
NIe ma co liczyc na awans trzeba zgrac Celtic
klf | 28 lipca 2010; 23:29
Chcącym emocjonować się rewanżem, radzę oglądać za tydzień mecz na luzie. Szkoda naszego zdrowia i nerwów, bo wszystko jest już praktycznie pozamiatane.
Mick Wachowski | 28 lipca 2010; 23:29
Europa idzie do przodu, a my wraz z SPL stoimy w miejscu. Premiership to jedyny ratunek dla tego wspaniałego klubu.
aidenmcgeady | 28 lipca 2010; 23:28
Aha tylko przypominam o jednej rzeczy. w Bradze jest przeciezko wygrac. ten stadion jest polozny strasznie wysoko nad poziomem morza z tego co pamietam z euro 2004
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:27
brak zgrania i zrozumienia na murawie w 6 dni się tego nie zmieni no Le zostało
Brokuła | 28 lipca 2010; 23:27
Szkoda szkoda!! Spodziewałem się dużo więcej - zresztą pewnie, jak Wy. Cieszy mnie, że trenerzy przeciwników nazywają Celtic uznaną firmą, ale jesli będziemy tak dalej grać, jak dziś, to bardzo szybko Celtic utraci szacunek na arenie europejskiej i sukcesu w pucharach szkockich nie pomogą. Jestem realistą, nie chce drugiej Barcelony, ale wiem na co stać Celtic. Brakuje mi przede wszystkim walczeności, tracimy dużo piłek, ba sporo z nich sami oddajemy, niecelnymi podaniami. Precyzja to jest klucz do sukcesu, chlopaki musza sporo popracować. W dzisiejszym mecuz równeiż zabrakło dynamiki. Piłkarze Braggi byli szybsi. Z tego, co widziałem to tylko Cha-Du-Ri starał się pociągnąć grę do przodu - za mało!!

Liczę na poprawe gry na Celtic Park, w końcu to nasz raj, musimy zagrać o niebo lepiej.
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:25
klf ma racje morzemy tylko zwycięrzyc przy szczęściu 1-0 ale códy się zdarzają ale nie z taką grą
aidenmcgeady | 28 lipca 2010; 23:25
moim zdaniem za duzo dzis nowych twarzy gralo... to sie odbilo na grze. zero komunikacji w przodzie i co najgorsze glupie bledy w tyle jak np przy 2 bramce
klf | 28 lipca 2010; 23:24
Nie się co oszukiwać, jakbyśmy wtopili 0-1 czy 1-2, to awans na CP byłby całkiem realny, ale my wtopiliśmy 0-3 przy beznadziejnej postawie całego zespołu. Moim zdaniem nie ma co sobie robić nadziei.
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:23
YOU'LL NEVER WALK ALONE ! taaa tylko kibice mogą tak zmotywowac nasz zespół do dobrej gry
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:21
Boruc i tylko to nas broniło przed takimi porarzkami
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:21
1bramka u nas dla bragi i po zabawie i mysle ze tak zrobia bo po co sie meczyc 1 bramka i rezerwa wejdzie;)
aidenmcgeady | 28 lipca 2010; 23:21
lukos wiem ze to nierealne wsumie z ta gra ale mamy fajny zespol. jeszcze nie zgrany ale ja niewiem jak Wy ale zawsze wierze... YOU'LL NEVER WALK ALONE !
klf | 28 lipca 2010; 23:20
A pisałem , aby nie jarać się dobrą grą w przegranym 1-3 meczu z MU. Porażka to porażka i tyle.
bercik0907 | 28 lipca 2010; 23:20
Możemy póki co myśleć na razie o rewanżu a później z pewnością tylko o sukcesy w Szkocji
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:19
powiedzcied teraz co czujecie...
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:19
aidenmcgeady rozumiem nadzieja ale co my teraz poczniemy musimy im walnąc przynajmniej 3 gole
lesiu2802 | 28 lipca 2010; 23:17
Pierwszy gol z nieszczęsnego karnego.
Drugiej bramki by nie było, gdyby któryś z piłkarzy z pola posłuchał Łukasza i asekurował drugi słupek.
Przy trzecim golu Załuska nie miał szans z JABULANI i... Naszym murem.
Celtic musi wygrać w Glasgow 3:0, aby była dogrywka, a nawet karne, 4:0 żeby wygrali, a to będzie cud nad rzeką Clyde!
Będzie ciężko.:/
aidenmcgeady | 28 lipca 2010; 23:16
Panowie trzeba wierzyc w nich ! Celtic Park zawsze dawalo nam wiele powodow do radosci ! wierze ze i tym razem tak bedzie ale szanse sa malutkie. ale zawsze jest ten cien chociaz ! w rewanzu na 3 napadziorow ! Fortune - Murphy - Mcgeady !
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:16
Boruc kontra reszta tak było w LM i raz czy dwa robiliśmy kontre i gollllllll Nakamura lub Mcdonald a teraz kto tak może już nie wspominając Larssona ktróry walił bramki jedna za drugą
klf | 28 lipca 2010; 23:15
Celtic i huny to w tej chwili odzwierciedlenie SPL.
Prawda jest taka, że obie OF czeka w SPL tylko wegetacja.
klf | 28 lipca 2010; 23:13
Bida, i tyle. Ale czego wymagać, jak w sezonie "na poważnie" gramy 4 mecze. Niestety OFD przypominają poziomem grę "bidy z nędzą o wejście do przytułka".
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:12
no i co my morzemy
omodok29 | 28 lipca 2010; 23:11
jeszcze musi duzo czasu uplynac aby Nasz Celtic zaskoczyl w Euoropie jak za O'Neilla i mysle ,ze jezeli nie dostyaniemy sie do fazy grupowej jak za Strachana poprzez wygranie mistaza nie ma co sie ludzic!

PANOWIE i PANIE prtzeciez to jest SPL i jesli sie zdecydowalismy na kibicowanie takiej druzynie to oprocz wiary i nadzieji troche realizmu jest potrzebne!
Wygrajmy z ta druzyna mistrzostwo Szkocji a bedzie to sukces,ZAPRAWDE POWIADAM WAM!

Syczol | 28 lipca 2010; 23:08
Przegralismy 1 MECZ(!) mamy jeszcze rewanz, lecz z taka gra to mozemy sobie conajwyzej pokopac z Falkirk...

Musze niestety skomentowac w tym miejscu takze postawe Lennona. Gdzie zmiany? Sie pytam GDZIE? w ostatnich 25 minutach? Gdy zespol gra kaszane?

To tyle, dozobaczenia za tydzien w raju.
TrueCelt | 28 lipca 2010; 23:08
http://www.youtube.com/watch?v=ysDTac4Dk7U&feature=related

0:18

Najlepsze podsumowanie sytuacji :)
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:08
cód i tylko tyle może nas uratowac i co takie rzeczy w piłce się zdarzają ale trzeba miec też do tego drurzynę
Jacek Zapiór | 28 lipca 2010; 23:07
Oby się udało zagrać w Lidze Europejskiej, ktoś się oriętuje na kogo ewentualnie moglibyśmy trafić w el. EL? Będą tam silne drużyny typu, L'pool, M. City, BVB itp.?
HKS | 28 lipca 2010; 23:06
nie powiem zlego slowa na trenera, bo ***** na tym poziomie to pilkrze chociarz powinni co druga pilke podac dokladna. a tu co 10doladna byla ... Skandal... ;/
misiek937 | 28 lipca 2010; 23:05
zawsze wierni!!! i tyle w temacie
lukos123 | 28 lipca 2010; 23:04
co moge jeszcze napisac no to że słowa nie opiszą naszej porażki
landry1 | 28 lipca 2010; 23:04
Nawet się nie męcz Mick nie ma o czym pisać.
.roni99 | 28 lipca 2010; 23:03
maticelt ma racje celtic ledwo wygrywa w SPL po 1-0 czasem 2-1,3-0 a to nie spl tylko liga MISTRZÓW;)
Magnum90 | 28 lipca 2010; 23:03
ŻE NA DA. Tyle
maticelt | 28 lipca 2010; 23:02
koniec. dupa nie gra. myślałem że po sezonach 2006 czy 2007 Celtic będzie coś walczył w LM, jednak jak sie okazuje to był tylko przypadek że zaszli tak daleko. zostaje nam podwórko SPL gdzie możemy się cieszyć z ogrywania zespołów pokroju Falkir
kedzior96ino | 28 lipca 2010; 23:01
... nie tylko groźnego
Celtic w ogóle nie oddał strzału...

Następny meczOstatni mecz

Celtic vs Inverness
11.02.2012 / 16:00 - Celtic Park

Tabela SPLTerminarz

1.Celtic 2552-1662
2.Rangers2547-1458
3.Motherwell2431-2941
4.Hearts2530-2235
5.St. Johnstone2432-2735
(zobacz całość)

Zdjęcie tygodniaVideo tygodnia

nazwa alternatywna obrazka Treble? Wskakuj, będzie szybciej.

Sonda portalowaZawodnik miesiąca

Czy Paweł Brożek powinien zagrać w meczu z Hearts?
Tak, od pierwszej minuty: 4%
Tak, wchodząc z ławki rezerwowych: 73%
Nie, jest na to jeszcze za wcześnie: 19%
Nie mam zdania: 4%
Archiwum Wyniki   
160x600
PSG, Paris Saint Germain
Wszelkie prawa zastrzezone przez CelticPoland.com.
Projekt i wykonanie: Robert Laskowski
Kodowanie i podpięcie cms: QSky